Інструкція про застосування. Instagram як інструмент для просування послуг адвоката
ЗАПОРІЖЖЯ — 12 жовтня 2020 року. Чим обумовлена обов’язкова наявність профілю в Instagram для правника та як з його допомогою ефективно сприяти власній професійній діяльності? Наводимо детальний інструктаж від одного з наймедійніших членів Ради Відділення АПУ в Запорізькій області, керуючого АБ «Пріоритет» Данила Тивоненка.
— У сучасному світі сучасний адвокат просто зобов’язаний мати власний робочий профіль в Instagram. Ба більше, ефективний його супровід не просто допоможе в комунікації з клієнтом, а й чудово сприятиме в кожному з векторів його діяльності. Власне, саме про ефективність я і розповім. На власному прикладі.
Мій робочий профіль в згаданій соціальній мережі існує вже 2,5 роки, впродовж яких у мене з’явилася значна кількість клієнтів — при чому, саме завдяки Instagram.
Мій профіль — це мій бренд.
Що першочергово потрібно для власної insta?
— Естетика. Профіль повинен мати приємний зовнішній вигляд, щоб потенційний клієнт затримався на вашій сторінці, а не перейшов одразу далі. Для головної картинки краще вибрати ту, що буде асоціюватися з вашим брендом. Відтак важливо стежити за стилістикою оформлення профілю.
— Естетика 2. Наявність крутого фотосету обов’язкова. Ви повинні сподобатись своїй аудиторії (так, ви — це теж про естетику).
— Сенси. Продумайте наперед 5-7 тем, які ви будете висвітлювати найближчі 2 тижні (так, insta — це і про тексти).
— Додатки. Завантажте їх для роботи з фото/відео (і навчіться ними користуватися). Must have: Canva, PicsArt, Preview, VSCO, Snapseed.
— Ц/А. Протягом 1-2 місяців відстежуйте та зрозумійте, хто ваша цільова аудиторія: хто вас дивиться, хто виявляє активність в коментарях, лайках, відповідях на сторіс. Саме це ваші потенційні клієнти.
— Гіперактивність. Для успішного ведення insta ви повинні бути активним: якщо декілька днів ви нічого не постили, не знімали сторіс, то ваша сторінка втратить відвідувачів, а підписники залишать вас. Це такий собі адвокат блогер або інста-адвокат.
Важливо! В постах/сторіс потрібно стимулювати підписників до конкретних дій: голосувати в опитувані, ставити вам питання, реагувати на новину тощо — всі ці інструменти наявні в Instagram.
— Ви — людина. Жива. Не забувайте розбавляти ваше професійне повсякдення постами про сім’ю, хобі, спорт, ремонт — все, за чим було б цікаво стежити й вам самим.
— Реклама. тут все залежить від бюджету та мети. Непогано її замовити у блогерів. Тоді ви одразу побачите активність (підписки, лайки, запити на консультацію). Також раджу співпрацювати з експертом в SMM-просуванні — є ну дуже багато різних варіантів налаштувати вам таргетингову рекламу.
— Час. Instagram займає дуже багато часу. Для написання поста, його оформлення можна витратити близько 2-3 годин.
— Контент. Він має бути якісним та оприлюдненим у так званий «прайм-тайм» — години найбільшої активності користувачів. Тобто, коли всі люди найчастіше одночасно користуються цим додатком. Як правило, це зранку (08:00-10:00) та ввечері (20:00-21:00). В інший час ваш пост може охопити значно меншу аудиторію. Теми для постів повинні бути актуальними, щоб підписники могли використати отриману від вас інформацію (по суті — безоплатну консультацію) для вирішення власних потреб, і надалі заплатили вам за більш детальну консультацію чи підписали з вами договір.
Як висновок
Instagram — це дієвий інструмент в роботі адвоката. З його допомогою ви можете отримати нових клієнтів, але для цього потрібно бути завжди активним, «пілити» крутий контент та витрачати на багато часу.
Успіхів, шановні колеги!