Інструкція про застосування. Instagram як інструмент для просування послуг адвоката

ЗАПОРІЖЖЯ 12 жовтня 2020 року. Чим обумовлена обов’язкова наявність профілю в Instagram для правника та як з його допомогою ефективно сприяти власній професійній діяльності? Наводимо детальний інструктаж від одного з наймедійніших членів Ради Відділення АПУ в Запорізькій області, керуючого АБ «Пріоритет» Данила Тивоненка.

— У сучасному світі сучасний адвокат просто зобов’язаний мати власний робочий профіль в Instagram. Ба більше, ефективний його супровід не просто допоможе в комунікації з клієнтом, а й чудово сприятиме в кожному з векторів його діяльності. Власне, саме про ефективність я і розповім. На власному прикладі.

Мій робочий профіль в згаданій соціальній мережі існує вже 2,5 роки, впродовж яких у мене з’явилася значна кількість клієнтів — при чому, саме завдяки Instagram.

Мій профіль — це мій бренд.

Що першочергово потрібно для власної insta?

— Естетика. Профіль повинен мати приємний зовнішній вигляд, щоб потенційний клієнт затримався на вашій сторінці, а не перейшов одразу далі. Для головної картинки краще вибрати ту, що буде асоціюватися з вашим брендом. Відтак важливо стежити за стилістикою оформлення профілю.

— Естетика 2. Наявність крутого фотосету обов’язкова. Ви повинні сподобатись своїй аудиторії (так, ви — це теж про естетику).

— Сенси. Продумайте наперед 5-7 тем, які ви будете висвітлювати найближчі 2 тижні (так, insta — це і про тексти).

— Додатки. Завантажте їх для роботи з фото/відео (і навчіться ними користуватися). Must have: Canva, PicsArt, Preview, VSCO, Snapseed.

— Ц/А. Протягом 1-2 місяців відстежуйте та зрозумійте, хто ваша цільова аудиторія: хто вас дивиться, хто виявляє активність в коментарях, лайках, відповідях на сторіс. Саме це ваші потенційні клієнти.

Гіперактивність. Для успішного ведення insta ви повинні бути активним: якщо декілька днів ви нічого не постили, не знімали сторіс, то ваша сторінка втратить відвідувачів, а підписники залишать вас. Це такий собі адвокат блогер або інста-адвокат.

Важливо! В постах/сторіс потрібно стимулювати підписників до конкретних дій: голосувати в опитувані, ставити вам питання, реагувати на новину тощо — всі ці інструменти наявні в Instagram.

— Ви — людина. Жива. Не забувайте розбавляти ваше професійне повсякдення постами про сім’ю, хобі, спорт, ремонт — все, за чим було б цікаво стежити й вам самим.

— Реклама. тут все залежить від бюджету та мети. Непогано її замовити у блогерів. Тоді ви одразу побачите активність (підписки, лайки, запити на консультацію). Також раджу співпрацювати з експертом в SMM-просуванні — є ну дуже багато різних варіантів налаштувати вам таргетингову рекламу.

— Час. Instagram займає дуже багато часу. Для написання поста, його оформлення можна витратити близько 2-3 годин.

— Контент. Він має бути якісним та оприлюдненим у так званий «прайм-тайм» — години найбільшої активності користувачів. Тобто, коли всі люди найчастіше одночасно користуються цим додатком. Як правило, це зранку (08:00-10:00) та ввечері (20:00-21:00). В інший час ваш пост може охопити значно меншу аудиторію. Теми для постів повинні бути актуальними, щоб підписники могли використати отриману від вас інформацію (по суті — безоплатну консультацію) для вирішення власних потреб, і надалі заплатили вам за більш детальну консультацію чи підписали з вами договір.

Як висновок

Instagram — це дієвий інструмент в роботі адвоката. З його допомогою ви можете отримати нових клієнтів, але для цього потрібно бути завжди активним, «пілити» крутий контент та витрачати на багато часу.

Успіхів, шановні колеги!

Новини відділеннь

Стати членом АПУ - надихаючий нетворкінг, експертиза, практичні інструменти для розвитку та інші переваги членства

Сайт використовує cookies та інші технології для того, щоб ми могли запам’ятовувати Ваші вподобання та дізнаватись, як саме Ви використовуєте наш сайт. Обробка вказаних даних відбувається відповідно до Положення про обробку та захист персональних даних Всеукраїнської громадської організації «Асоціація правників України», з яким можна ознайомитися за посиланням.
Натискаючи «ТАК», Ви надаєте згоду на використання cookies та інших технологій під час відвідування нашого сайту.
ТАК