Фішки маркетингу та секрети особистого бренду для самозайнятих адвокатів

ТЕРНОПІЛЬ — 21 жовтня 2021 року. Відділення АПУ в Тернопільській області провело захід на тему: «Фішки маркетингу та секрети особистого бренду для самозайнятих адвокатів».

З вітальними словами виступила Ольга Боднар, Голова Відділення АПУ в Тернопільській області.

Доповідачкою була Анастасія Глущенко, бізнесмейкерка, юристка за освітою, маркетологиня за покликанням, власниця Агентства стратегічного маркетингу Stasy Passio.

Анастасія розпочала доповідь із запитання: «Як упакувати практику для просування послуг у регіоні» та розповіла про власне упакування послуг, яке складається з 4P:

1. Product — усі послуги та створені рішення компанії( консультації, послуги, бізнес-рішення, індустріальні рішення, пакетні послуги й абонентське обслуговування, тренінги, legal tech).

2. Placement — місце роботи (регіон та охоплення, місце фактичного надання послуг, офіс, майданчики просування).

3. Price — політика ціноутворення та види цін.

4. People — залучені в роботу люди (бізнес-партнери, співробітники, клієнти, підрядники).

Також експертка розповіла про матрицю унікальної торгової пропозиції, інструменти маркетингу, поняття «я-концепція», коло соціального капіталу, соціальні мережі, та поділилася власною картою контент-менеджменту, що містить:

1. PR-продукти — лід-магніти (чек-листи, приклади документів тощо), trade-on (прямі рекламні пости, реюзинг відеоконтенту), online-заходи, проведення бізнес-сніданків, інформаційні профілі в ЗМІ, інформаційні профілі на онлайн-платформах, опитування та дослідження, КСВ.

2. Інструменти:статті на зовнішніх та власних ресурсах, SEO-оптимізовані статті та тексти для сайту, коментарі на зовнішніх і власних ресурсах, новини за актуальними інфоприводами (законодавство та бізнес), дайджести за актуальними правовими новинами, новини про проєкти компанії, рекомендації клієнтів і партнерів, новини про партнерство, анонси та пострелізи виступів на заходах, рекламні постери та пострелізи власних заходів, інфографіки, привітання зі святами, HR-публікації.

3. Форми: текст, графіка, інфографіка, відео, відеоінфографіка.

Також Анастасія розповіла про види юридичних продуктів, а саме: консультації, юридичні висновки, аналіз закону чи законопроєкту, меморандум, розроблення процесуальних документів, розроблення та аналіз документів, створення стратегії та карти проєкту, захист інтересів при виїзді органів влади до клієнта тощо.

На завершення експертка поділилася інформацією про залучення клієнтів та пояснила, як відбувається сервіс у юридичній сфері.

Вступити до АПУTelegram-каналYouTube-канал.

Якщо ви бажаєте підтримати діяльність АПУ, будемо вдячні, якщо ви зробите це за посиланням.

Новини відділеннь

У вас є цікава ідея заходу?