Майстер клас «Прогресивний розвиток соцмереж юриста»
ТЕРНОПІЛЬ – 3 червня 2020 року. Відбувся Майстер клас «Прогресивний розвиток соцмереж юриста», організований Відділенням АПУ в Тернопільській області.
З вітальними словами та в якості модератора виступила Ольга Боднар, Голова Відділення АПУ в Тернопільській області.
Першою із доповіддю виступила Олександра Жуковська, суддя Дубенського міськрайонного суду Рівненської області, поділилась досвідом ведення блогу у Facebook. Перше на чому наголосила Олександра це стійка мотивація. У Олександри це було змінити сприйняття судової влади. Для суддів не прийнято вести блог, суд говорить лише про судову владу зазначила Олександра. Наступним пунктом доповідачка виділила особистий бренд. “Якщо ви вирішили вести блог, значить готові перетворити своє ім'я на особистий бренд. Яким буде особистий бренд, залежить лише від вас”, зазначила Олександра взявши до прикладу блог міністра юстиції та порівнявши ведення блогу судді та адвоката. Третім пунктом було зазначено питання якісного фото профілю та обов'язково короткої інформації про себе. Четвертий пункт, це цільова аудиторія. “Визначити свою цільову аудиторію та наповнювати блог своїм контентом. Я хотіла змінити відношення до судової влади і одночасно ситуацію в ній”, розповіла Олександра.
Наступною виступила Ольга Боднар, Голова Відділення АПУ в Тернопільській області розповівши про ведення сторінки в Інстаграм. Ольга поділилась історією заведення сторінки для роботи, та зазначила, що в Інстаграм дуже лояльна аудиторія. “Щодо негативного, були випадки коли у мене вкрали пост і видали за свій зробивши з нього рекламу. Щодо плюсів: знайомство з великою кількістю юристів, можливість спілкуватися з колегами незважаючи на територіальні особливості”, розповіла Ольга. На написання постів надихає саме зворотній зв'язок та позитивні відгуки. Ольга зазначила, що Інстаграм допомагає піднімати правову культуру серед аудиторії, адже багато людей не знають елементарних правових питань, які є для юриста зовсім прості, а для людей це в новинку. Це також можливість поділитись цікавою інформацією із аудиторією наприклад інформацією про захід чи вебінар.
Олександр Гарбар, керуючий партнер Harbar Legal, поділився досвідом ведення Youtube каналу. З чого варто почати? Спершу важливо звикнути до камери та вільно себе поводити. Технічне забезпечення теж дуже важливе, завжди має бути якісна картинка та звук. Локація має дуже важливе значення, це може бути дім, вулиця, офіс тощо розповів Олександр, порадивши знімати відео в машині, адже в машині достатнє світло, немає сторонніх звуків і ніщо не заважає. Щодо проблем відео, першою є питання дикції, а саме: ковтання складів, неправильні наголосу. Тому важливо, щоб мова була чистою та що важливо українською. Наступною проблемою може бути подача матеріалу. Важливо працювати над правильною та доступною подачею матеріалу для звичайної аудиторії. Важливо щоб те про що ви розповідаєте було зрозуміло всім а не лише юристам, зазначив Олександр. Наступна проблема питання часу. Не завжди є можливість виділити час щоб зняти відео. Багато часу займає також момент розкрутки каналу, на завершення доповіді додав Олександр.
Анна Мосійчук, адвокат, поділилася цікавими нюансами щодо Тік Ток. Анна зазначила, що Тік Ток це єдина мережа, де можна просуватися абсолютно безкоштовно, також Тік Ток дозволяє відео набрати будь яку кількість переглядів. Погано, що юридичні відео не дуже переглядаються, а популярності набувають найпростіші відео і абсолютно не на юридичну тематику, зауважила Анна. Цікавим є той факт, що з цієї мережі практично неможливо знайти клієнта, тому що, вона ще не розвинена на достатньому рівні.
По перспективності всі оцінюють Тік Ток як номер один у найближчі роки. Аудиторія цієї мережі це школярі та до 20 років молодь, саме тому ця мережа є досить молода на завершення додала Анна.