Проблеми обмеження Польщею кількості дозволів українським перевізникам на вантажоперевезення
ЛЬВІВ — 24 січня 2022 року. Відбувся круглий стіл на тему: «Проблеми обмеження Польщею кількості дозволів українським перевізникам на вантажоперевезення», організований Відділенням АПУ у Львівській області та Комітетом АПУ з права міжнародної торгівлі спільно із Львівською торгово-промисловою палатою та Комісією з питань євроінтеграції, міжнародного та міжрегіонального співробітництва Львівської обласної ради.
З вітальними словами до учасників заходу звернулися Ірина Павленко, Голова Відділення АПУ у Львівській області, та Дмитро Афтанас, президент Львівської торгово-промислової палати.
Модераторкою заходу виступила Наталія Галецька, голова Комісії з питань євроінтеграції, міжнародного та міжрегіонального співробітництва Львівської обласної ради.
Серед доповідачів: Мустафа-Масі Найєм, заступник Міністра інфраструктури України, Олена Засипкіна, заступниця директора департаменту Міністерства економіки України, Софія-Анна Кахновець, заступниця начальника відділу урегулювання торговельних суперечок Міністерства економіки України, Валентина Мальчевська, директорка Департаменту транспортної політики Асоціації міжнародних автомобільних перевізників України, Олеся Кривецька, Голова Комітету АПУ з права міжнародної торгівлі, радниця Asters, к.ю.н., Ізабель Ван Дамм, партнерка Юридичної фірми Van Bael & Bellis, Тетяна Пайосова, старша юристка Юридичної фірми Van Bael & Bellis, Володимир Коруд, віцепрезидент Львівської ТПП, та Сергій Свистіль, голова ради Асоціації експортерів та імпортерів «ЗЕД».
Під час круглого столу учасники обговорили низку питань, зокрема: процес погодження квот, позицію Асоціації міжнародних автомобільних перевізників (АСМАП) у потенційній торговельній суперечці, а також перспективність вимог України проти Польщі з погляду права СОТ та Угоди про асоціацію.
За даними статистики Мінінфраструктури, український експорт зазнав збитків на 500 млн євро за 2021 рік. Тож говорили про видачу дозволів для автомобільних вантажоперевезень для України зі сторони Польщі. Ця тенденція прослідковується і в 2022 році — квота 160 тис. дозволів на рік. «Український експортер обмежений не тільки експортом безпосередньо до Польщі, а й взагалі в ЄС, використовуючи Польщу як транзитну країну», — зауважили експерти.
Приєднатися до заходів Асоціації правників України можна за посиланням.
Вступити до АПУ. Telegram-канал. YouTube-канал.
Якщо ви бажаєте підтримати діяльність АПУ, будемо вдячні, якщо ви зробите це за посиланням.