«Альфа та Омега» або «Нові лідери» рік потому, глава 2

ХАРКІВ — 10 червня 2020 року. Вчора розпочався другий етап оновлення рад регіональних відділень. Доки триває знайомство з кандидатами на посади, ми продовжуємо підбивати підсумки року лідерства для осередків. Цього разу ми завітали до східного регіону та поспілкувалися з Кирилом Кролевецьким, Головою Відділення АПУ в Харківській області, керуючим партнером «Кролевецький та партнери».

Трохи менше року тому ми спілкувалися з ним щодо планів на майбутній рік у регіоні. Тепер вже готові підсумовувати його.

«...Якщо ти маєш нормальну команду – маєш нормальний двіж»

— Кирило, підсумуйте рік керівництва одним реченням

— Нова якість суспільства або спроба привнесення нових сенсів і якостей до діяльності Відділення.

— Спроба вдалася? Як ви оцінюєте результати року, що минув?

— Вдалася, проте очевидно, що не повністю, встигли ми не все. Реалізація наших планів наштовхнулася на гігантську перепону з відомих усім коронавірусних подій. Зокрема, два запланованих нами ключових заходи випадали саме на цей період. Але загалом нам вдалося багато. Вийшло втілити заплановані тренди.

— А які тренди планувалися? Давайте трохи детальніше заглибимося у результати.

— По-перше, однією з цілей було суттєве підвищення якості заходів — і за формою, і за змістом, цікавих для нашої потенційної аудиторії. І ми успішно виконали завдання.

По-друге, нам вдалося істотно згуртувати корпоративних гравців харківського юридичного ринку. Зокрема, за допомогою неформальних заходів.

— Чого не вдалося реалізувати до кінця? Мінуси теж завжди є, давайте їх висвітлимо.

— Примножити цінність членства в АПУ загалом та у Відділенні зокрема на 100% із запланованих.  

— Чому, як ви вважаєте?

— Банально не вистачило часу. Завдання вдосконалення заходів ми, звісно, виконали, проте не повністю. Ми маємо ще більше посилити змістовну, практично-корисну, так би мовити, частину для юристів. Це перший вектор. Другий — посилене бізнес-орієнтування. Це дозволить примножити цінність участі в таких заходах завдяки безпосередньому спілкуванню з потенційною клієнтською аудиторією.

— Перейдемо до філософської частини. Що таке лідерство для вас?

— Це, перш за все, візія цілей і мистецтво правильної постановки завдань для їх досягнення. І ще, звісно ж, вміння вимагати їх виконання.

— Що тоді для вас лідерство в Асоціації? Зокрема, в контексті Відділення?

— Лідерство в різних сферах відрізняється хіба що постановкою різних цілей. У контексті саме Асоціації — це можливості. Наприклад, того ж посилення корпоративної взаємодії між гравцями на правничому полі, підвищення цінності та авторитету організації загалом.

На мій погляд, основна проблема будь-якої ГО, зокрема і нашої — це вироблення ключових цінностей. Саме для членів — чітка візія, що їм дає членство. Ось коли я прийшов до АПУ, у мене такої візії не було. І досі цілісного бачення немає /сміється/. В будь-якому разі, це завдання лідера Відділення — формувати їх у своєму регіоні. Тож для себе я намагався визначити ці точки та шляхи їх розвитку. Далі будемо синхронізувати моє бачення із політикою Відділення.

— Якби молодий юрист або студент запитав у вас: «Навіщо мені вступати до АПУ, і тим більше — балотуватися до Ради Відділення?», що б ви відповіли?

— Я б сказав так. Найголовніше — це знайомства з колегами. На мій погляд, із найкращою частиною юридичного ринку.

Членство в АПУ — це можливість реалізувати власні ідеї та задуми в межах організації. Тут, якщо ти маєш ідею, завжди можеш з легкістю втілити її, використовуючи ресурси Асоціації.

Ну і врешті, третій, можливо, таки найважливіший пункт — можливість для певного промоушену, підвищення власної впізнаваності.

— А які переваги дає посада Голови Відділення для (молодого) юриста?

— Так чи інакше, певний професійний авторитет у правничому світі. Це неоціненна можливість впливати на політику та вектор руху твого регіону. Це якщо мова про Раду. А Голова взагалі його формує, бо саме він значну частину роботи й продукує /сміється/.

— Ключові складові успішного управління?

— Якщо в контексті Відділення, то передусім, це формування Ради. Це найперший аспект управління, бо якщо ти маєш нормальну команду — маєш відповідний «двіж».

По-друге, ти від початку повинен чітко бачити цілі, які хочеш втілити. Сформувати та не втрачати з поля зору. Їх не повинно бути багато: три або навіть одна. Часу ти матимеш не так і багато, варто враховувати, що для повноважень Голови виділений всього лише рік.

Якщо ж у контексті заходів — їх має бути мінімум 2-3 ключових на рік. На мій погляд, якщо ти реалізуєш 2 хороших, змістовних заходи з якісним опрацюванням переліку спікерів (без нудних презентацій і розповідей) і, звісно, хорошим фуршетом, то ти абсолютний «красень».

У підсумку: універсальний ключ до успіху — наявність чітко опрацьованих цілей в межах наявного інструментарію (заходи, GR, PR тощо). Так, необхідні для себе інструменти також потрібно визначити заздалегідь.

Ось, наприклад, мої: бізнес-орієнтація, підвищення цінності членства завдяки поліпшенню якості заходів і посиленню комунікацій у спільноти, консолідація.

— В межах Відділення чи ще і поміж регіонами?

— Я ставив собі на меті Відділення. Та це поки.

— Чи плануєте балотуватися на наступний термін?

— Я вже подав свою кандидатуру до Ради Відділення. Планую /посміхається/.

— Які плани на наступний рік?

— Ті самі, я маю закінчити розпочате. Тому і буду балотуватися — хочу закінчити все заплановане.

— АПУ для вас — це..?

— Спільнота однодумців і якісний простір для спілкування.

Committee news

Do you have an interesting idea for an event?