Семінар - практикум «Реклама та маркетинг: податкові та юридичні аспекти в нових реаліях »
Організатори: Аудиторська фірма «Аксьонова та партнери», Юридична компанія "Правовий Альянс", Ліга:Закон
За підтримки Асоціації правників України.
Спікери:
Олексій Шматко, партнер податкової практики Аудиторської фірми «Аксьонова та партнери», сертифікований аудитор, податковий консультант
Олена Макеєва, керуючий партнер Аудиторської фірми «Аксьонова та партнери», сертифікований аудитор, податковий консультант
Олексій Бежевець, партнер Юридичної компанії "Правовий Альянс"
Андрій Горбатенко, радник Юридичної компанії "Правовий Альянс"
Секція 1: Юридичні аспекти реклами та маркетингу
10.00 - 11.00 Олексій Бежевець
Вимоги до реклами різних категорій товарів (ТВ/радіо/преса/Інтернет/буклети):
- загальні вимоги;
- реклама харчових продуктів;
- реклама лікарських засобів;
- реклама спеціальних харчових добавок;
Антимонопольні розслідування по недобросовісній рекламі: практика, тенденції, перспективи.
11.00 - 11.30 Андрій Горбатенко
Семплінг: вимоги та обмеження
- загальні вимоги та обмеження щодо семплінгу продукції;
- особливості семплінгу лікарських засобів;
11.30 - 12.00 кава-пауза
Секція 2: Податкові аспекти реклами та маркетингу: загальні підходи до оподаткування маркетингу та реклами
12.00 - 14.00 Олексій Шматко
- маркетинг та реклама: понятійний апарат податкового кодексу;
- вплив предмету договору про надання маркетингових послуг на спосіб оподаткування
- проблематика звичайних цін;
- загальні підходи до оподаткування маркетингових та рекламних заходів;
- визначення бази оподаткування ПДВ в різних випадках;
- визначення місця поставки послуг з реклами та маркетингу;
- законодавчі обмеження у формуванні витрат на проведення реклами та маркетингу;
- оподаткування виграшів в грошовій та матеріальній формі;
- загальні підходи до документального оформлення маркетингових та рекламних заходів;
- маркетингова політика як засіб універсалізації маркетингових та рекламних заходів підприємства.
14.00 - 15.00 Обід
Секція 3: Податкові аспекти реклами та маркетингу: Особливості оподаткування конкретних форм маркетингових та рекламних заходів
15.00 - 17.00 Олена Макеєва
Документальне забезпечення окремих способів проведення рекламних заходів
- реклама: виготовлення та розміщення в різних формах (друковані видання, телебачення, інтернет-реклама, аутдорна реклама);
- проведення рекламних акцій з розіграшами призів.
Документальне забезпечення окремих способів проведення маркетингових заходів:
- вивчення та дослідження ринку;
- збір та розповсюдження інформації про продукцію;
- мерчендайзинг та інші маркетингові послуги, що надаються в роздрібній мережі;
- дистриб’юція та семплінги;
- надання знижок та спеціальні цінові пропозиції;
- промоутерська діяльність.
Реструктуризація взаємовідносин з платниками єдиного податку
Надання персоналу як спосіб оптимізації взаємовідносин з фізичними особами, що залучаються для проведення рекламних та маркетингових акцій.
17.00 - 18.00 Круглий стіл (питання-відповідь)
Вартість семінару:
1080, 00 грн. за одного учасника
Знижка 10% для членів РНБА
При сплаті за двох учасників - знижка 5%
При сплаті до 25.03.2011 - знижка 10%
У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування на семінарі, збірник матеріалів, кава-пауза, обід в ресторані
Регламент семінару:
9:30 - початок реєстрації
10:00 - відкриття семінару
18:00 - закінчення семінару
Місце проведення:
Київ, вул. Шамрила, 23, Аналітичній центр Ліга Бізнес:Інформ.
Реєстрація:
Телефон: +380 44 482 28 58, факс: +380 44 482 27 88, e-mail: Deputat@ap-center.com, сайт: www.rnba.com.ua
Контактна особа - Анна Бикова.