Як адаптувати свій smm до посткарантинної ери?

ТЕРНОПІЛЬ – 12 травня 2020 року. Відбувся вебінар «Як адаптувати свій smm до посткарантинної ери?»,  організований Відділенням АПУ в Тернопільській області.

З вітальними словами виступила Ольга Боднар, Голова Відділення АПУ в Тернопільській області, керуюча АО «Твій Адвокат».

Ірина Горбунова, незалежна експертка зі стратегічного маркетингу, яка має 7-річний досвід роботи з юридичним бізнесом в Україні, авторка навчальних програм та курсів з юридичного маркетингу. «В критичній ситуації ми не підіймаємось до рівня своїх очікувань, а падаємо до рівня своєї підготовки», зауважила Ірина.

Далі Ірина продовжила доповідь, відповідаючи на запитання - чому користувачі підписуються на бренди в соцмережах та чи потрібно економити на рекламі? За її словами, для того, щоб посилити smm компанії, важливо пам'ятати, що люди більше часу звикли проводити онлайн. Саме тому важливо посилити контент і зайнятися особистим брендом кожному члену команди.

Статистика росту та падіння трафіку допоможе визначити, як на пакет послуг у сфері бізнесу вплинула пандемія, розширити аудиторію в залежності росту трафіку. Раніше фокус був на ексклюзивність бренду, його вигоду, новаторство, зараз користувачам важлива стабільність, мобільність, безпечність,  доступ в рамках смартфона. Потрібно відходити від традиційної подачі інформації та переходити у творчість, креатив, використовуючи такі площадки як Tik-Tok.

Страх мікробів та вірусів зникне ще не скоро, тож, варто переконати клієнтів, що з вами безпечно. Наприклад, розказати та показати, що в офісі всі перебувають в масках. Розказати про правила дезінфекції та провітрювання офісу, відзначити медичне страхування для персоналу, аптечку та розповісти як це працює, розповіла Ірина.

На завершення було розіграно два квитки на участь у 30-ти денному марафоні «Особистий бренд юриста», що стартує 30 травня 2020 року.

Посилання на презентацію тут.

Do you have an interesting idea for an event?