Legal Brand Forum у Харкові: брендінг, маркетинг та юридичний піар
Неймовірний дводенний захід - Legal Brand Forum від Харківського осередку Ліги студентів АПУ залишив кожному із учасників величезний масив нової та якісної інформації. Кожен із спікерів поглибив наші знання у сфері брендінгу, маркетингу та юридичного піару, і ми впевнені, що неодмінно їх використаємо у майбутньому шляху до успіху та у побудові своєї кар'єри!
Команда Харківського осередку висловлює подяку партнерам заходу: юридичним фірмам «ILF» і «Арес», магазину одягу Voronin, книжковому магазину Books, квест - проекту «Изоляция», курсам з англійської мови ProEnglish.
Зі вступним словом для учасників виступив голова АПУ у Харківській області Роман Чумак.
Вже зі старту перші спікери нікому не дали змоги занудьгувати. Радник ЮК ILF Андрій Крістенко та Олена Пархоменко, директор із розвитку бізнесу ЮК ILF, побудували свій виступ у новому форматі - баттлу між особистим брендом та брендом юридичної фірми, а також відкрили аудиторії секрети успішного бренду на прикладі своєї фірми.
Роман Чумак, керуючий партнер ЮК «Арес», висвітлив тему щодо ролі ЗМІ у кар'єрі юриста, відповів на питання: для чого необхідно аналізувати медіа простір та як це робити, аби досягти успіху?
Оксана та Євген Ріяко, SEO та керуючий партнер ЮК «Riyako&Partners», присвятили свій виступ такому поняттю як «репутація» та її зв’язку із соціальними мережами, що є основою юридичного бренду.
Своїм досвідом зі стартапу поділився Влад Посад (Legal designer «Axon&Partners»), та розповів що робити після того, коли отримаєш диплом юриста та закінчиш університет. Учасники отримали лайфхаки щодо того, як розумно скласти резюме та мотиваційний лист і тим самим прорекламувати себе.
Розповідаючи про важливість бренду для компанії у 21 столітті, Інна Воронова, Key account manager «BeCentric», пояснила, що таке фірмовий стиль юриста, його основні елементи та як його якісно створити.
PR-координатор ЮК «Asters», Олег Киричук, розкрив секрети щодо того, як перспективному молодому поколінню потрапити в топову юридичну фірму. Присутні також отримали круті лайфхаки, основані на реальному досвіді щодо побудови сучасного юридичного бренду для правників.
Другий день LBF був не менш цікавий та насичений!
Усім, хто мав питання щодо того навіщо студенту піар та як це допоможе влаштуватися на роботу своєї мрії, відповіла Вікторія Папарига,комунікатор «Bot&Partners». Крім цього, спікер розповіла про різні аспекти інтернет-діяльності юристів та про деякі елементи піару у соціальних мережах для формування власного бренду.
Андрій Удовиченко,CPO «Bot&Partners», поділився з учасниками власним досвідом про діяльність інхауса та як не зламати свою репутацію.
Ольга Сімсон, співзасновник та директор ILTI, присвятила виступ різним аспектам брендінгу, надала топ-7 порад «Чого необхідно дотримуватись та що розвивати у фірмі, аби Ваш бренд був в топі».
Завдяки активному діалогу з Оленою Жилінковою, засновником студії професійної комунікації для юристів ProEnglish, учасники дізнались про новели у праві інтелектуальної власності. Також, під час виступу були розглянуті гучні практичні кейси з приводу торгівельних марок, які є невід’ємними елементами бізнесу.
І, на завершення Форуму, Анна Білотіл, Founder/CEO «Law & Events», поділилась досвідом щодо розкрутки стартапу, надала власні аргументи важливості якісного бренду та порадила учасникам поглиблювати свої знання не лише в юридичній сфері, задля того, щоб побудувати успішну кар'єру.
Харківський осередок Ліги студентів АПУ дякує усім учасникам та спікерам за те, що разом з нами провели ці продуктивні вихідні!