Блок-семінар: "Просування та продаж юридичних послуг. Управління клієнтською роботою як інструмент забезпечення стабільних продажів"
Організатори:
Legal Stratagency спільно з Асоціацією правників України
Мета семінару:
- Сформувати системний підхід до всіх заходів в рамках юридичної фірми, який впливає на просування і продаж її послуг
- Визначити ті точки програми, які дають найбільший результат для просування та продажу певних послуг як в короткостроковий, так і в довгостроковий, стратегічній перспективі
- Навчитися вибудовувати систему відносин з клієнтами, створювати додаткову цінність юридичної послуги і використовувати їх як конкурентну перевагу компанії.
Просування та продаж юридичних послуг:
- Уявлення клієнтів про юридичні фірми та їхні послуги
- Процес просування юридичних послуг: від дослідження, сегментації, позиціонування, до контролю
- Маркетингові стратегії юридичних послуг: мислити глобально - діяти локально
- Перешкоди на шляху маркетингових заходів юридичної фірми
- Імідж фірми та її бренд. Кому і навіщо він потрібен?
- Взаємовплив гонорарної та маркетингової політики
- Пам'ятки для розробки маркетингових матеріалів: корпоративні брошури, Newsletters і розсилки. Оцінка необхідності і переділу
- Залучення співробітників в систему щоденного маркетингу послуг фірми. «Крос-продаж» послуг фірми.
- Активні продажі і пасивне просування: який підхід обрати і що і коли краще працює?
- Управління клієнтської роботою як інструмент забезпечення стабільних продажів
- Система "Client Care"
- Вибудовування системних клієнтських відносин (клієнтських груп): перехід від «проектооріентірованного» підходу до підходу, орієнтованого на відносини, в частині управління клієнтськими відносинами (client management)
- Відносини з клієнтами в динаміці
- Аудит відносин з клієнтами
- Використання системи взаємовідносин з клієнтами для просування послуг юридичної фірми
- Перехід від «продажного» підходу з надання додаткових послуг (крос і суб-продажу) клієнта, до підходу, орієнтованого на самого клієнта з розумінням його потреб та його бачення цінності
- Створення додаткової цінності юридичних послуг для клієнтів як конкурентна перевага
- Принципи продажів юридичних послуг: як ефективно донести до клієнтів цінність послуги
- Яка мотивація клієнтів при придбанні юридичних послуг?
- Економіка звернення до послуг юриста
- Цінова і гонорарна політика юридичних фірм
- Особливості формування довіри до послуг юристів: часті помилки
- Інструменти просування: що сьогодні працює, а що не виходить?
- Переговори з клієнтом за вартістю послуг та структуру ціни
8 жовтня 2011, з 10.00 до 19.00
Реєстрація учасників - з 09.30
Місце проведення:
Київ, Україна
Opera Hotel
вулиця Богдана Хмельницького, 53
Зал "Симфонія-1, 2"
Учасники
Керівники юридичних фірм, керівники практик, менеджери з маркетингу, PR-і BD - менеджери
Умови участі та реєстрація
4600 грн. за одного учасника
2 і більше учасників від однієї компанії - знижка 10%;
Включено: участь у семінарі; кава; обід; комплект матеріалів. ПДВ не обкладається.
Відкриття реєстрації - 6 липня 2011
Ведучий
Олександр Хвощинський, LL.M.,
Legal Stratagency (Німеччина, Берлін)
З приводу реєстрації звертайтесь до Секретаріату АПУ за тел. 044 492 88 48, або пишіть на Е-mail: komitet@uba.ua. Контактна особа - Ганна Сухоставець.