Блок-семінар: "Просування та продаж юридичних послуг. Управління клієнтською роботою як інструмент забезпечення стабільних продажів"

Інформація про подію

Коли
08.10.2011
09:30 – 19:00

Організатори:

Legal Stratagency спільно з Асоціацією правників України

РЕЄСТРАЦІЙНА ФОРМА 

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА

Мета семінару:

  1.  Сформувати системний підхід до всіх заходів в рамках юридичної фірми, який впливає на просування і продаж її послуг
  2. Визначити ті точки програми, які дають найбільший результат для просування та продажу певних послуг як в короткостроковий, так і в довгостроковий, стратегічній перспективі
  3. Навчитися вибудовувати систему відносин з клієнтами, створювати додаткову цінність юридичної послуги і використовувати їх як конкурентну перевагу компанії.

 

 Просування та продаж юридичних послуг:

  • Уявлення клієнтів про юридичні фірми та їхні послуги
  • Процес просування юридичних послуг: від дослідження, сегментації, позиціонування, до контролю
  • Маркетингові стратегії юридичних послуг: мислити глобально - діяти локально
  • Перешкоди на шляху маркетингових заходів юридичної фірми
  • Імідж фірми та її бренд. Кому і навіщо він потрібен?
  • Взаємовплив гонорарної та маркетингової політики
  • Пам'ятки для розробки маркетингових матеріалів: корпоративні брошури, Newsletters і розсилки. Оцінка необхідності і переділу
  • Залучення співробітників в систему щоденного маркетингу послуг фірми. «Крос-продаж» послуг фірми.
  • Активні продажі і пасивне просування: який підхід обрати і що і коли краще працює?
  • Управління клієнтської роботою як інструмент забезпечення стабільних продажів
  • Система "Client Care"
  • Вибудовування системних клієнтських відносин (клієнтських груп): перехід від «проектооріентірованного» підходу до підходу, орієнтованого на відносини, в частині управління клієнтськими відносинами (client management)
  • Відносини з клієнтами в динаміці
  • Аудит відносин з клієнтами
  • Використання системи взаємовідносин з клієнтами для просування послуг юридичної фірми
  • Перехід від «продажного» підходу з надання додаткових послуг (крос і суб-продажу) клієнта, до підходу, орієнтованого на самого клієнта з розумінням його потреб та його бачення цінності
  • Створення додаткової цінності юридичних послуг для клієнтів як конкурентна перевага
  • Принципи продажів юридичних послуг: як ефективно донести до клієнтів цінність послуги
  • Яка мотивація клієнтів при придбанні юридичних послуг?
  • Економіка звернення до послуг юриста
  • Цінова і гонорарна політика юридичних фірм
  • Особливості формування довіри до послуг юристів: часті помилки
  • Інструменти просування: що сьогодні працює, а що не виходить?
  • Переговори з клієнтом за вартістю послуг та структуру ціни


8 жовтня 2011, з 10.00 до 19.00
Реєстрація учасників - з 09.30

Місце проведення:

Київ, Україна
Opera Hotel
вулиця Богдана Хмельницького, 53
Зал "Симфонія-1, 2"
 


Учасники
Керівники юридичних фірм, керівники практик, менеджери з маркетингу, PR-і BD - менеджери


Умови участі та реєстрація
4600 грн. за одного учасника
2 і більше учасників від однієї компанії - знижка 10%;
 
Включено: участь у семінарі; кава; обід; комплект матеріалів. ПДВ не обкладається.
 
Відкриття реєстрації - 6 липня 2011
Ведучий
Олександр Хвощинський, LL.M.,
Legal Stratagency (Німеччина, Берлін)

 
З приводу реєстрації звертайтесь до Секретаріату АПУ за тел. 044 492 88 48, або пишіть на Е-mail: komitet@uba.ua. Контактна особа - Ганна Сухоставець.

 


Блок-семінар: "Просування та продаж юридичних послуг. Управління клієнтською роботою як інструмент забезпечення стабільних продажів"

Коли
08.10.2011
09:30 – 19:00