Закупівля конференц-послуг для супроводу заходів АПУ у 2025 році І Конкурс до 18 грудня 2024

Асоціація правників України запрошує готелі, що надають конференц-послуги, взяти участь в конкурсі на надання послуг конференц-сервісу та харчування учасників на період 2025 року.

Дедлайн подачі заявок на участь в конкурсі — 18 грудня 2024 (ПН).

Інформація про дати проведення заходів у 2025 році*:

  • 21 лютого - I GR форум
  • 14 березня - V Форум жіночого лідерства
  • 21 березня - III Форум з аграрного права
  • 28 березня - II Форум з антикорупційного права
  • 04 квітня - IV Odesa Legal Business Forum
  • 11 квітня - VIII Конференція з IT права: #ubaITconf
  • 25 квітня – VIII Східноукраїнський форум
  • 16 травня - ХIX Форум «Розвиток ринку юридичних послуг»
  • 23 травня – XIV  Конференція корпоративних юристів (юрисконсультів)
  • 12-13 червня - IІ Інвестиційний Форум
  • 19-20 червня - Західноукраїнський Форум
  • 27 червня - V Конференція з енергетичного права
  • 12 вересня - VIII Південноукраїнський форум (м. Одеса)
  • 26 вересня - XIV Податковий форум
  • 3 жовтня - III Форум з сімейного та спадкового права
  • 8 жовтня - Відкриття Року Права
  • 17 жовтня - Х Форум з конкурсного права
  • 24 жовтня - XVIII Форум з корпоративного права
  • 31 жовтня - IP UKRAINE NOW 2025
  • 14 листопада - XII Конференція з кримінального права та процесу
  • 28 листопада - XIV Судовий форум
  • 6 грудня – IV Форум з трудового права
  • 19 грудня - KYIV ARBITRATION DAYS: THINK BIG!

*дати проведення є орієнтовними та можуть бути змінені, відповідно до рішень організаційних комітетів заходів, Правління АПУ та безпекової ситуації в країні.

Вимоги до послуг конференц-сервісу та харчування учасників:

  1. Наявність конференц-залу місткістю не менше 100 осіб при розсадці театром.
  2. Конференц-зал має бути оснащений наступним обладнанням:
  • Екран
  • Проєктор
  • Подіум
  • Трибуна
  • Клікер
  • Не менше 2 радіомікрофонів
  • Звукова система
  • Провідний та безпровідний інтернет
  • Фліпчарт з маркерами та папером
  • Блокноти, олівці
  • Вода у пляшках
  1. Наявність необхідних меблів для проведення конференції (стільці, крісла, низькі столики).
  2. Розширена пропозиція кава-брейків та фуршетного меню.
  3. Наявність окремої зони/зали для кейтерингу.
  4. Меблі для організації кейтерингу (фуршетні столи, столи для роздачі, чохли, скатертини).
  5. Сервісне обслуговування учасників під час харчування.
  6. Наявність паркомісць.
  7. Наявність облаштованого підземного укриття на випадок повітряної тривоги.
  8. Гардероб.
  9. Зона для реєстрації/ресепшн учасників.

Вимоги до заявки:

  1. Комерційна пропозиція з описом локації:
  • Адреса локації
  • Фото конференц-залу
  • Назва залу
  • Розміри залу
  • Площа зони харчування
  • Вартість оренди залу на цілий день, що входить у вартість
  • Вартість 4 кава-пауз та 1 фуршету з вином на 70 осіб
  1. Контактні дані менеджера/представника готелю.
  2. Інформація про попередніх клієнтів (опціонально)..
  3. Рекомендації та відгуки (опціонально).
  4. Тема листа: Заявка на участь в конкурсі на надання послуг конференц-сервісу та харчування учасників у 2025 році.

Ваші пропозиції просимо надіслати на такі електронні адреси:

  • Тетяна Осауленко – tosaulenko@uba.ua
  • Тетяна Фодор – forum@uba.ua

Для додаткової інформації звертайтесь:

+38 (063) 792-30-99 (дзвінки через WhatsApp, Telegram, Viber) або e-mail: tosaulenko@uba.ua. Контактна особа – Тетяна Осауленко.

Довідково:

Всі отримані пропозиції оцінюються за їх наповненням та бюджетом відповідно до запитуваних даних. Результати закупівлі надсилаються на погодження Правлінню. Асоціація правників України повідомляє переможців про результати закупівель.

У вас є цікава ідея заходу?