Закупівля конференц-послуг для супроводу заходів АПУ у 2025 році І Конкурс до 18 грудня 2024
Асоціація правників України запрошує готелі, що надають конференц-послуги, взяти участь в конкурсі на надання послуг конференц-сервісу та харчування учасників на період 2025 року.
Дедлайн подачі заявок на участь в конкурсі — 18 грудня 2024 (ПН).
Інформація про дати проведення заходів у 2025 році*:
- 21 лютого - I GR форум
- 14 березня - V Форум жіночого лідерства
- 21 березня - III Форум з аграрного права
- 28 березня - II Форум з антикорупційного права
- 04 квітня - IV Odesa Legal Business Forum
- 11 квітня - VIII Конференція з IT права: #ubaITconf
- 25 квітня – VIII Східноукраїнський форум
- 16 травня - ХIX Форум «Розвиток ринку юридичних послуг»
- 23 травня – XIV Конференція корпоративних юристів (юрисконсультів)
- 12-13 червня - IІ Інвестиційний Форум
- 19-20 червня - Західноукраїнський Форум
- 27 червня - V Конференція з енергетичного права
- 12 вересня - VIII Південноукраїнський форум (м. Одеса)
- 26 вересня - XIV Податковий форум
- 3 жовтня - III Форум з сімейного та спадкового права
- 8 жовтня - Відкриття Року Права
- 17 жовтня - Х Форум з конкурсного права
- 24 жовтня - XVIII Форум з корпоративного права
- 31 жовтня - IP UKRAINE NOW 2025
- 14 листопада - XII Конференція з кримінального права та процесу
- 28 листопада - XIV Судовий форум
- 6 грудня – IV Форум з трудового права
- 19 грудня - KYIV ARBITRATION DAYS: THINK BIG!
*дати проведення є орієнтовними та можуть бути змінені, відповідно до рішень організаційних комітетів заходів, Правління АПУ та безпекової ситуації в країні.
Вимоги до послуг конференц-сервісу та харчування учасників:
- Наявність конференц-залу місткістю не менше 100 осіб при розсадці театром.
- Конференц-зал має бути оснащений наступним обладнанням:
- Екран
- Проєктор
- Подіум
- Трибуна
- Клікер
- Не менше 2 радіомікрофонів
- Звукова система
- Провідний та безпровідний інтернет
- Фліпчарт з маркерами та папером
- Блокноти, олівці
- Вода у пляшках
- Наявність необхідних меблів для проведення конференції (стільці, крісла, низькі столики).
- Розширена пропозиція кава-брейків та фуршетного меню.
- Наявність окремої зони/зали для кейтерингу.
- Меблі для організації кейтерингу (фуршетні столи, столи для роздачі, чохли, скатертини).
- Сервісне обслуговування учасників під час харчування.
- Наявність паркомісць.
- Наявність облаштованого підземного укриття на випадок повітряної тривоги.
- Гардероб.
- Зона для реєстрації/ресепшн учасників.
Вимоги до заявки:
- Комерційна пропозиція з описом локації:
- Адреса локації
- Фото конференц-залу
- Назва залу
- Розміри залу
- Площа зони харчування
- Вартість оренди залу на цілий день, що входить у вартість
- Вартість 4 кава-пауз та 1 фуршету з вином на 70 осіб
- Контактні дані менеджера/представника готелю.
- Інформація про попередніх клієнтів (опціонально)..
- Рекомендації та відгуки (опціонально).
- Тема листа: Заявка на участь в конкурсі на надання послуг конференц-сервісу та харчування учасників у 2025 році.
Ваші пропозиції просимо надіслати на такі електронні адреси:
- Тетяна Осауленко – tosaulenko@uba.ua
- Тетяна Фодор – forum@uba.ua
Для додаткової інформації звертайтесь:
+38 (063) 792-30-99 (дзвінки через WhatsApp, Telegram, Viber) або e-mail: tosaulenko@uba.ua. Контактна особа – Тетяна Осауленко.
Довідково:
Всі отримані пропозиції оцінюються за їх наповненням та бюджетом відповідно до запитуваних даних. Результати закупівлі надсилаються на погодження Правлінню. Асоціація правників України повідомляє переможців про результати закупівель.