V Legal Brand Forum
14 грудня 2024 року в Києві Харківський осередок Ліги студентів АПУ провів ювілейний V Legal Brand Forum, який об’єднав учасників з усієї України.
День був наповнений навчальними лекціями, панельними дискусіями, інтерактивами, змістовними запитаннями та лаконічними відповідями – все це та багато іншого стало частиною нашого заходу.
Форум розпочався цікавим інтерактивом, під час якого учасники мали змогу проявити свою креативність: створити юридичну фірму з власними напрямками послуг та відповідним логотипом. Після цього до заходу приєдналися запрошені спікери.
Першою виступила Анастасія Глущенко, спеціалістка зі стратегічного маркетингу та розвитку бізнесу, CEO і засновниця агенції стратегічного маркетингу Stasy Passion. Пані Анастасія детально розповіла про роль соціальних мереж у кар’єрі юриста. Учасники змогли не лише отримати теоретичні знання, а й одразу застосувати їх на практиці.
Наступною подією стала панельна дискусія, модераторкою якої була Наталія Кривицька – Chief Marketing Officer у LCF Law Group. Серед спікерок були Каріна Панченко – партнерка та керівниця практики вирішення спорів Miller Law Firm, і Соломія Йосипенко – адвокатка, кандидатка юридичних наук, юристка практики сімейного та спадкового права MORIS. Спікерки поділилися думками щодо критики та правильного реагування на неї, а також відповіли на численні запитання учасників.
Наступна панельна дискусія була присвячена темі «сарафанного радіо» та ролі відгуків і рекомендацій в епоху соціальних мереж. Її модераторкою виступила Анастасія Глущенко, а спікерами – Станіслав Борис, адвокат і керуючий партнер Vidar, Оксана Киришко, адвокатка і засновниця ІДЕАЛІСТ, Юрій Нечаєв, партнер корпоративної практики Avellum, також дистанційно до заходу долучився Артем Донець, адвокат і керуючий партнер адвокатського об’єднання «Донець і Партнери».
Про професійний нетворкінг, презентацію експертизи та ненав’язливий стиль комунікації розповіла Дар’я Котова – адвокатка, партнерка практики закупівель для потреб оборони та інфраструктури ADVANQ. Її інтерактивний виступ залишив незабутнє враження на аудиторію.
Завершальною на V Legal Brand Forumстала стала лекція Наталії Кривицької на тему «Особистий бренд юриста: як збільшити чек та виділятися серед конкурентів». Пані Наталія поділилася алгоритмом побудови бренду, наголосила на важливості нетворкінгу та відповіла на запитання слухачів.
Звичайно, що усе це було б неможливим без підтримки наших спікерів та партнерів, за що ми висловлюємо свою безмежну вдячність! Саме вони, їх досвід та підтримка рухає наших студентів на їх кар’єрному шляху та мотивує з кожним днем зростати задля свого гідного майбутнього.
• Генеральні партнери: Stasy Passion, LCF.
• Організаційні партнери: Miller, Avellum.
• Партнери заходу: ІДЕАЛІСТ, ADVANQ.
Особлива подяка ультрапартнерам: Юридичній Газеті, Vidro, ЮрКнизі, LA PERLÈ, Видавництву «Право», Київській Bruschetti, MONOMAX, LOVARE, ХА.фуд.
Залишайтеся з нами, попереду ще більше цікавих подій!
Теги: Ліга студентів