CRM в юридичній фірмі: про основні виклики та практичні нюанси

КИЇВ – 16 липня 2020 року. Антикризові маркетинг-рецепти не просто не втрачають своєї актуальності – навпаки, потреба в них зростає щодня. Саме для її задоволення ми продовжуємо серію заходів, спрямованих на покращення навичок саме вашого внутрішнього маркетолога. Минулого разу разом із Наталією Кривицькою ми розглянули правила одного з головних напрямів комунікації – онлайн-нетворкінгу. На цей раз, Тетяна Скрипка, CRM-менеджерка Sayenko Kharenko розповіла про нагальні аспекти в роботі з CRM-системою – «без будь-яких перешкод та зайвих питань».

CRM? Що це?

Client/Customer Relationship Management – так зване, управління взаємовідносинами з клієнтом. Процес містить декілька аспектів, серед яких: 1. управління проєктами, 2. білінг; 3. наповнення та супровід бази даних; 4. реєстрація взаємодії з клієнтами; 5. маркетингові комунікації. При чому, всі пункти безумовно взаємопов’язані, адже, наприклад, без бази даних реєстрація взаємодій є в принципі неможливою, а, «відповідно, і комунікувати вам нема з ким».

На власному досвіді та простими словами

Про наповнення бази даних

Спікерка зауважила, що варіантів ведення бази є багато, кожна з юридичних фірм зазвичай обирає найбільш зручний для себе.

Варіант 1. База взагалі не ведеться. Такий варіант для будь-якої фірми є найгіршим, адже для підвищення загального КРІ будь-якої  діяльності, інформація має бути зведеною воєдино.

Варіант 2 або «Вже краще». Excel-таблиця. За допомогою цього інструменту легше імпортувати інформацію в будь-яку систему, яка згодом буде запроваджена.

Варіант 3 або «Теж робочий варіант». Outlook. Спікерка звернула увагу - при використанні інструменту варто пам'ятати, що інформація (при імпорті/експорті) може передаватися некоректно. Відповідно, перевірка за(ви)вантаженої інформаії є обов'язковою.

Варіант 4 або «Нормальний робочий варіант». Спеціалізована програма CRM, не інтегрована з іншими системами/елементами інфраструктури фірми.

Варіант 5, ідеальний. CRМ, як складова єдиної системи управління юрфірми. Пані Скрипка зауважила – тут важливо розуміти, що якщо ви вирішуєте все ж впроваджувати CRM, обирати варто саме цей варіант. Інтегрувавши всі процеси разом, ви точно залишитеся у виграші та суттєво спростите життя собі та працівникам.Так, за зростанням фірми, в тому числі кількості партнерів/юристів, система буде лише вдосконалюватися, а потреба наново інтегрувати системи та інформацію буде відсутня.

База контактів & компаній: про функціонал

Функції в CRM-системи обираються фірмою індивідуально при інсталяції, в додаток до стандартного переліку. Задля того, аби обрати найкращий варіант такого набору, варто відповісти на питання: «CRM встановлюємо для..?».

При цьому, серед обов'язкових функцій, універсальних для всіх, спікерка виокремила:

1. Створення картки контакту/компанії.

2. Присвоєння їм ознак або тегів. Це дозволить додавати другорядну інформацію щодо контакту, яка спростить його ідентифікацію чи фільтрацію.

3. Віднесення контактів до різних галузей і груп. Функція ще більше спрощує пошук і сегментацію в ході маркетингових комунікацій.

Крім того, система дозволяє 4. конкретизувати співробітника фірми, якому належить контакт, 5. вести історію взаємодії із контактом. Врешті 6. наявність мобільної версії, яка уможливлює доступ з будь-якого пристрою, незалежного від вашого місцеперебування.

Лайфхак: можливість додати фото контакту точно стане вам у нагоді.

Всі записи вебінарів від АПУ можна переглянути за посиланням. Підписуйтеся на наші сторінки у мережах FacebookYoutubeInstagramLinkedIn, а також Телеграм-канал АПУ та слідкуйте за оновленнями на нашому сайті. Про всі оновлення ми повідомляємо в режимі реального часу.

У вас є цікава ідея заходу?

Сайт використовує cookies та інші технології для того, щоб ми могли запам’ятовувати Ваші вподобання та дізнаватись, як саме Ви використовуєте наш сайт. Обробка вказаних даних відбувається відповідно до Положення про обробку та захист персональних даних Всеукраїнської громадської організації «Асоціація правників України», з яким можна ознайомитися за посиланням.
Натискаючи «ТАК», Ви надаєте згоду на використання cookies та інших технологій під час відвідування нашого сайту.
ТАК