CRM в юридичній фірмі: про основні виклики та практичні нюанси
КИЇВ – 16 липня 2020 року. Антикризові маркетинг-рецепти не просто не втрачають своєї актуальності – навпаки, потреба в них зростає щодня. Саме для її задоволення ми продовжуємо серію заходів, спрямованих на покращення навичок саме вашого внутрішнього маркетолога. Минулого разу разом із Наталією Кривицькою ми розглянули правила одного з головних напрямів комунікації – онлайн-нетворкінгу. На цей раз, Тетяна Скрипка, CRM-менеджерка Sayenko Kharenko розповіла про нагальні аспекти в роботі з CRM-системою – «без будь-яких перешкод та зайвих питань».
CRM? Що це?
Client/Customer Relationship Management – так зване, управління взаємовідносинами з клієнтом. Процес містить декілька аспектів, серед яких: 1. управління проєктами, 2. білінг; 3. наповнення та супровід бази даних; 4. реєстрація взаємодії з клієнтами; 5. маркетингові комунікації. При чому, всі пункти безумовно взаємопов’язані, адже, наприклад, без бази даних реєстрація взаємодій є в принципі неможливою, а, «відповідно, і комунікувати вам нема з ким».
На власному досвіді та простими словами
Про наповнення бази даних
Спікерка зауважила, що варіантів ведення бази є багато, кожна з юридичних фірм зазвичай обирає найбільш зручний для себе.
Варіант 1. База взагалі не ведеться. Такий варіант для будь-якої фірми є найгіршим, адже для підвищення загального КРІ будь-якої діяльності, інформація має бути зведеною воєдино.
Варіант 2 або «Вже краще». Excel-таблиця. За допомогою цього інструменту легше імпортувати інформацію в будь-яку систему, яка згодом буде запроваджена.
Варіант 3 або «Теж робочий варіант». Outlook. Спікерка звернула увагу - при використанні інструменту варто пам'ятати, що інформація (при імпорті/експорті) може передаватися некоректно. Відповідно, перевірка за(ви)вантаженої інформаії є обов'язковою.
Варіант 4 або «Нормальний робочий варіант». Спеціалізована програма CRM, не інтегрована з іншими системами/елементами інфраструктури фірми.
Варіант 5, ідеальний. CRМ, як складова єдиної системи управління юрфірми. Пані Скрипка зауважила – тут важливо розуміти, що якщо ви вирішуєте все ж впроваджувати CRM, обирати варто саме цей варіант. Інтегрувавши всі процеси разом, ви точно залишитеся у виграші та суттєво спростите життя собі та працівникам.Так, за зростанням фірми, в тому числі кількості партнерів/юристів, система буде лише вдосконалюватися, а потреба наново інтегрувати системи та інформацію буде відсутня.
База контактів & компаній: про функціонал
Функції в CRM-системи обираються фірмою індивідуально при інсталяції, в додаток до стандартного переліку. Задля того, аби обрати найкращий варіант такого набору, варто відповісти на питання: «CRM встановлюємо для..?».
При цьому, серед обов'язкових функцій, універсальних для всіх, спікерка виокремила:
1. Створення картки контакту/компанії.
2. Присвоєння їм ознак або тегів. Це дозволить додавати другорядну інформацію щодо контакту, яка спростить його ідентифікацію чи фільтрацію.
3. Віднесення контактів до різних галузей і груп. Функція ще більше спрощує пошук і сегментацію в ході маркетингових комунікацій.
Крім того, система дозволяє 4. конкретизувати співробітника фірми, якому належить контакт, 5. вести історію взаємодії із контактом. Врешті 6. наявність мобільної версії, яка уможливлює доступ з будь-якого пристрою, незалежного від вашого місцеперебування.
Лайфхак: можливість додати фото контакту точно стане вам у нагоді.
Всі записи вебінарів від АПУ можна переглянути за посиланням. Підписуйтеся на наші сторінки у мережах Facebook, Youtube, Instagram, LinkedIn, а також Телеграм-канал АПУ та слідкуйте за оновленнями на нашому сайті. Про всі оновлення ми повідомляємо в режимі реального часу.