CRM в юридичній фірмі: про основні виклики та практичні нюанси

КИЇВ – 16 липня 2020 року. Антикризові маркетинг-рецепти не просто не втрачають своєї актуальності – навпаки, потреба в них зростає щодня. Саме для її задоволення ми продовжуємо серію заходів, спрямованих на покращення навичок саме вашого внутрішнього маркетолога. Минулого разу разом із Наталією Кривицькою ми розглянули правила одного з головних напрямів комунікації – онлайн-нетворкінгу. На цей раз, Тетяна Скрипка, CRM-менеджерка Sayenko Kharenko розповіла про нагальні аспекти в роботі з CRM-системою – «без будь-яких перешкод та зайвих питань».

CRM? Що це?

Client/Customer Relationship Management – так зване, управління взаємовідносинами з клієнтом. Процес містить декілька аспектів, серед яких: 1. управління проєктами, 2. білінг; 3. наповнення та супровід бази даних; 4. реєстрація взаємодії з клієнтами; 5. маркетингові комунікації. При чому, всі пункти безумовно взаємопов’язані, адже, наприклад, без бази даних реєстрація взаємодій є в принципі неможливою, а, «відповідно, і комунікувати вам нема з ким».

На власному досвіді та простими словами

Про наповнення бази даних

Спікерка зауважила, що варіантів ведення бази є багато, кожна з юридичних фірм зазвичай обирає найбільш зручний для себе.

Варіант 1. База взагалі не ведеться. Такий варіант для будь-якої фірми є найгіршим, адже для підвищення загального КРІ будь-якої  діяльності, інформація має бути зведеною воєдино.

Варіант 2 або «Вже краще». Excel-таблиця. За допомогою цього інструменту легше імпортувати інформацію в будь-яку систему, яка згодом буде запроваджена.

Варіант 3 або «Теж робочий варіант». Outlook. Спікерка звернула увагу - при використанні інструменту варто пам'ятати, що інформація (при імпорті/експорті) може передаватися некоректно. Відповідно, перевірка за(ви)вантаженої інформаії є обов'язковою.

Варіант 4 або «Нормальний робочий варіант». Спеціалізована програма CRM, не інтегрована з іншими системами/елементами інфраструктури фірми.

Варіант 5, ідеальний. CRМ, як складова єдиної системи управління юрфірми. Пані Скрипка зауважила – тут важливо розуміти, що якщо ви вирішуєте все ж впроваджувати CRM, обирати варто саме цей варіант. Інтегрувавши всі процеси разом, ви точно залишитеся у виграші та суттєво спростите життя собі та працівникам.Так, за зростанням фірми, в тому числі кількості партнерів/юристів, система буде лише вдосконалюватися, а потреба наново інтегрувати системи та інформацію буде відсутня.

База контактів & компаній: про функціонал

Функції в CRM-системи обираються фірмою індивідуально при інсталяції, в додаток до стандартного переліку. Задля того, аби обрати найкращий варіант такого набору, варто відповісти на питання: «CRM встановлюємо для..?».

При цьому, серед обов'язкових функцій, універсальних для всіх, спікерка виокремила:

1. Створення картки контакту/компанії.

2. Присвоєння їм ознак або тегів. Це дозволить додавати другорядну інформацію щодо контакту, яка спростить його ідентифікацію чи фільтрацію.

3. Віднесення контактів до різних галузей і груп. Функція ще більше спрощує пошук і сегментацію в ході маркетингових комунікацій.

Крім того, система дозволяє 4. конкретизувати співробітника фірми, якому належить контакт, 5. вести історію взаємодії із контактом. Врешті 6. наявність мобільної версії, яка уможливлює доступ з будь-якого пристрою, незалежного від вашого місцеперебування.

Лайфхак: можливість додати фото контакту точно стане вам у нагоді.

Всі записи вебінарів від АПУ можна переглянути за посиланням. Підписуйтеся на наші сторінки у мережах FacebookYoutubeInstagramLinkedIn, а також Телеграм-канал АПУ та слідкуйте за оновленнями на нашому сайті. Про всі оновлення ми повідомляємо в режимі реального часу.

Do you have an interesting idea for an event?