Переналаштування: головні ІТ-поради для бізнесу від Ілони Чути

КИЇВ  08 квітня 2020 року. Як переналаштувати систему власного бізнесу на форс-мажорний режим розповіла Ілона Чута, членкиня Ради Комітету АПУ з питань телекомунікацій, інформаційних технологій та Інтернету, співзасновниця, директорка Pinky.Solutions, засновниця Digilaw.

— Потрібно розуміти, економічна криза не закінчиться із закінченням карантину, стратегію слід виробляти з урахуванням оптимізації на перспективу. Торкнемося тільки юридичних моментів для ІТ-бізнесу.

Нагадаю, що з 1 березня до 30 квітня поточного року:

 ФОП-и звільняються від сплати ЄСВ;

 Відбувається звільнення від оподаткування об'єктів нежитлової нерухомості.

Певна, про форс-мажор вже багато чули та говорили, та в 99% це не стосується ІТ-бізнесу і частіше не є причиною для скасовування оплати оренди офісу для ІТ-компаній. Проте, все частіше сторони домовляються про зниження орендної плати, аргументуючи, мовляв, співробітникам важко добиратися на роботу  «офіс на карантині, робота стоїть». В Одесі знижка становить в середньому 30% -100%.

Можливо за період карантину всі налагодять віддалену роботу, звикнуть та зрозуміють, що великі дорогі офіси не так вже й потрібні.

Якщо ж у вас контракт за англійським правом, форс-мажором вважається тільки те, що прописано в контракті! Не попадіться до пастки недобросовісних контрагентів.

Може і кортить, та законно звільнити співробітників через карантин не можна. Хоча всюди чутно про масові скорочення джунів (зараз не до таких інвестицій) та синьйорів, зменшення заробітної платні. Ці дії потрібно здійснювати в межах закону, не піддаючись паніці.

При налаштуванні віддаленої роботи, наради та переговори повністю переводять в онлайн: читайте правила користування та обробки даних сервісів, використовуйте тільки надійні тулзи при передачі та трансляції інформації.

Подбайте про постійну передачу файлів від співробітників і завантаження їх у відповідні репозитарії, якщо вони перейшли до роботи на домашніх комп'ютерах. Можливо, знадобляться нові алгоритми та інструкції.

Не забувайте брати до уваги коливання курсу валют і враховувати це у контрактах і взаєморозрахунках з контрагентами.

Стати членом АПУ - надихаючий нетворкінг, експертиза, практичні інструменти для розвитку та інші переваги членства

Сайт використовує cookies та інші технології для того, щоб ми могли запам’ятовувати Ваші вподобання та дізнаватись, як саме Ви використовуєте наш сайт. Обробка вказаних даних відбувається відповідно до Положення про обробку та захист персональних даних Всеукраїнської громадської організації «Асоціація правників України», з яким можна ознайомитися за посиланням.
Натискаючи «ТАК», Ви надаєте згоду на використання cookies та інших технологій під час відвідування нашого сайту.
ТАК