Переналаштування: головні ІТ-поради для бізнесу від Ілони Чути

КИЇВ  08 квітня 2020 року. Як переналаштувати систему власного бізнесу на форс-мажорний режим розповіла Ілона Чута, членкиня Ради Комітету АПУ з питань телекомунікацій, інформаційних технологій та Інтернету, співзасновниця, директорка Pinky.Solutions, засновниця Digilaw.

— Потрібно розуміти, економічна криза не закінчиться із закінченням карантину, стратегію слід виробляти з урахуванням оптимізації на перспективу. Торкнемося тільки юридичних моментів для ІТ-бізнесу.

Нагадаю, що з 1 березня до 30 квітня поточного року:

 ФОП-и звільняються від сплати ЄСВ;

 Відбувається звільнення від оподаткування об'єктів нежитлової нерухомості.

Певна, про форс-мажор вже багато чули та говорили, та в 99% це не стосується ІТ-бізнесу і частіше не є причиною для скасовування оплати оренди офісу для ІТ-компаній. Проте, все частіше сторони домовляються про зниження орендної плати, аргументуючи, мовляв, співробітникам важко добиратися на роботу  «офіс на карантині, робота стоїть». В Одесі знижка становить в середньому 30% -100%.

Можливо за період карантину всі налагодять віддалену роботу, звикнуть та зрозуміють, що великі дорогі офіси не так вже й потрібні.

Якщо ж у вас контракт за англійським правом, форс-мажором вважається тільки те, що прописано в контракті! Не попадіться до пастки недобросовісних контрагентів.

Може і кортить, та законно звільнити співробітників через карантин не можна. Хоча всюди чутно про масові скорочення джунів (зараз не до таких інвестицій) та синьйорів, зменшення заробітної платні. Ці дії потрібно здійснювати в межах закону, не піддаючись паніці.

При налаштуванні віддаленої роботи, наради та переговори повністю переводять в онлайн: читайте правила користування та обробки даних сервісів, використовуйте тільки надійні тулзи при передачі та трансляції інформації.

Подбайте про постійну передачу файлів від співробітників і завантаження їх у відповідні репозитарії, якщо вони перейшли до роботи на домашніх комп'ютерах. Можливо, знадобляться нові алгоритми та інструкції.

Не забувайте брати до уваги коливання курсу валют і враховувати це у контрактах і взаєморозрахунках з контрагентами.

Стати членом АПУ - надихаючий нетворкінг, експертиза, практичні інструменти для розвитку та інші переваги членства

The UBA web-site uses cookies and other technologies so that we can remember your preferences and find out exactly how you use our web-site. Processing of the given data takes place in accordance with the Regulation on the Processing and Protection of Personal Data of the All-Ukrainian Non-Governmental Organization "Ukrainian Bar Association". For more information about the Regulation please follow the link.
By clicking "YES", you consent to the use of cookies and other technologies when visiting our web-site.
YES