Як вижити юристу в медіаджунглях?
КИЇВ – 18 квітня 2019 року. Третій тренінг Soft Skills на тему правил співіснування юристів і медіа провів Володимир Бойко, голова департаменту комунікацій ARIO LAW FIRM, який має понад 10 років досвіду роботи в журналістиці.
«Хочу за 4 години тренінгу показати юридичних мауглі і навчити виживати в медіаджунглях», – повідомив на початку тренер.
Володимир Бойко наголошує, що об’єктивності в ЗМІ не існує, її як абстракцію використовують для тиску на журналіста. Якщо у вашому житті є щось таке незвичайне, то ви повинні так розказати, щоб зацікавити, але в кожного є своє відчуття – добре чи погано висвітлюються події. Спікер провів паралель, як працювало медіа 10 років тому і сьогодні: «Медіасфера – це фіксація подій, часу, наприклад, ДТП чи промислова аварія, де спеціально навчені люди передають інформацію іншим спеціальним людям. Потім новина транслюється на телебаченні, в газетах тощо. Так було давно, а сьогодні за 1 секунду інформація розповсюджується світом. Раніше на телебаченні були фільтри, а сьогодні ми самі є фільтрами інформації».
Пан Володимир радить з якими ЗМІ варто співпрацювати юристові. Насамперед, – це ті, що перевіряють інформацію, бережуть свою репутацію. Серед офіційно зареєстрованих інформаційних агенцій – «Інтерфакс-Україна», «Українські новини», РБК, УНН, УНІАН. Але є й такі, що нехтують репутацією, особливо незареєстровані портали. Юристу як ніколи треба розуміти, де достовірна інформація. Також радить правникам не купувати сюжети, тому що так можна втратите свою репутацію.
ЗМІ – це інструмент для захисту клієнтів. Соціальні мережі – це теж ЗМІ, а миттєва реакція на подію змушує обережно нею користуватися. «Є практика, коли замість партнера пости та статті пише персонал, тому будьте обережні, щоб вас не звинуватили у плагіаті. Це має бути ваш особистий продукт. Також якщо небажана подія чи інцидент у фірмі стали відомими суспільству, то обов’язково повідомте позицію компанії», – радить Володимир Бойко.
«Дослідження показують, що з одного боку соціальні мережі розширюють можливості, а з іншого боку. Ми на порозі чогось нового – відомі люди все частіше не ведуть соціальних мереж і від того, які соціальні зв’язки ви маєте і наскільки зробите унікальну пропозицію, – залежатиме успіх вашого бізнесу. І пам’ятайте, що бізнес роблять не компанії, а люди!», – наголошує спікер.