Як вижити юристу в медіаджунглях?

КИЇВ – 18 квітня 2019 року. Третій тренінг Soft Skills на тему правил співіснування юристів і медіа провів Володимир Бойко, голова департаменту комунікацій ARIO LAW FIRM, який має понад 10 років досвіду роботи в журналістиці.

«Хочу за 4 години тренінгу показати юридичних мауглі і навчити виживати в медіаджунглях», повідомив на початку тренер.

Володимир Бойко наголошує, що об’єктивності в ЗМІ не існує, її як абстракцію використовують для тиску на журналіста. Якщо у вашому житті є щось таке незвичайне, то ви повинні так розказати, щоб зацікавити, але в кожного є своє відчуття добре чи погано висвітлюються події. Спікер провів паралель, як працювало медіа 10 років тому і сьогодні: «Медіасфера – це фіксація подій, часу, наприклад, ДТП чи промислова аварія, де спеціально навчені люди передають інформацію іншим спеціальним людям. Потім новина транслюється на телебаченні, в газетах тощо. Так було давно, а сьогодні за 1 секунду інформація розповсюджується світом. Раніше на телебаченні були фільтри, а сьогодні ми самі є фільтрами інформації».

Пан Володимир радить з якими ЗМІ варто співпрацювати юристові. Насамперед, – це ті, що перевіряють інформацію, бережуть свою репутацію. Серед офіційно зареєстрованих інформаційних агенцій «Інтерфакс-Україна», «Українські новини», РБК, УНН, УНІАН. Але є й такі, що нехтують репутацією, особливо незареєстровані портали. Юристу як ніколи треба розуміти, де достовірна інформація. Також радить правникам не купувати сюжети, тому що так можна втратите свою репутацію.

ЗМІ – це інструмент для захисту клієнтів. Соціальні мережі  це теж ЗМІ, а миттєва реакція на подію змушує обережно нею користуватися. «Є практика, коли замість партнера пости та статті пише персонал, тому будьте обережні, щоб вас не звинуватили у плагіаті. Це має бути ваш особистий продукт. Також якщо небажана подія чи інцидент у фірмі стали відомими суспільству, то обов’язково повідомте позицію компанії», – радить Володимир Бойко.

«Дослідження показують, що з одного боку соціальні мережі розширюють можливості, а з іншого боку. Ми на порозі чогось нового – відомі люди все частіше не ведуть соціальних мереж і від того, які соціальні зв’язки ви маєте і наскільки зробите унікальну пропозицію, – залежатиме успіх вашого бізнесу. І пам’ятайте, що бізнес роблять не компанії, а люди!», наголошує спікер.

Do you have an interesting idea for an event?

The UBA web-site uses cookies and other technologies so that we can remember your preferences and find out exactly how you use our web-site. Processing of the given data takes place in accordance with the Regulation on the Processing and Protection of Personal Data of the All-Ukrainian Non-Governmental Organization "Ukrainian Bar Association". For more information about the Regulation please follow the link.
By clicking "YES", you consent to the use of cookies and other technologies when visiting our web-site.
YES