Відбувся майстер–клас «Що заважає юристам та діловим ЗМІ бути корисними один одному?»

КИЇВ — 18 травня 2011 року. Відбувся майстер-клас Комітету з юридичної практики та консалтингової компанії Legal Marketing Solutions на тему: «Що заважає юристам та діловим ЗМІ бути корисними один одному?».

Зустріч відкрив заступник голови Комітету з юридичної практики, керуючий партнер Юридичної фірми TOPLAWYER Артем Атепалихін, який, привітавши присутніх, зазначив, що це перший спільний захід Комітету з юридичної практики та консалтингової компанії Legal Marketing Solutions і подякував за допомогу в підготовці та проведенні заходу.

Ведуча майстер-класу Наталія Станкевич, консультант, координатор по співпраці з діловими ЗМІ консалтингової компанії Legal Marketing Solutions, має великий досвід роботи як безпосередньо в ділових засобах масової інформації, так і співпраці з ними.

Пані Наталія розповіла про особливості написання коментарів для ділових ЗМІ експертами з юридичних питань. Спочатку доповідач наголосила на основних проблемах, що виникають при такій співпраці, виділивши серед них такі, як форма викладення матеріалу. Зазвичай юристи не замислюються над загальним форматом видання і особливостями аудиторії, дуже часто припускаються помилки, використовуючи в коментарях занадто складні конструкції або навпаки говорять про давно відомі факти. Крім того, серед основних проблем, як виявилось, є проблема нерозуміння юристами строків написання коментарів: зазвичай ділові ЗМІ мають обмаль часу для підготовки матеріалу, а інколи затримка в півгодини може означати, що коментар вже не потрібен, тому що газета або журнал вже здані до друку. Не менш важливим є і сам зміст експертної думки, який може виявитись нецікавим чи незрозумілим читачу, тому в друці матеріалу буде відмовлено. Пані Наталія поміж всього іншого виокремила проблему непорозуміння юристом і журналістом один одного при редагуванні написаного юристом матеріалу. Наталія Станкевич надала поради, як швидко і якісно відповісти на запит журналіста, щоб співпраця між ними була тривалою й успішною. Значну частину доповіді пані Наталія присвятила аналізу взаємовідносин між юридичною компанією та представниками ЗМІ, наголосивши на важливості такої співпраці для обох сторін.

Продовжив майстер-клас редактор рубрики «Влада» ділового тижневика «Бізнес» Петро Білян, який розповів про те, як журналісти бачать подібну співпрацю, як формують базу експертів, чому одні експерти потрапляють в різні видання і друкуються постійно, а інші, не менш кваліфіковані, не користуються популярністю серед журналістів, як формується матеріал видання, з ким необхідно налагоджувати контакт юридичній фірмі, а також як відображається на взаємовідносинах журналіст — юрист посередник — PR-відділ юридичної компанії.

Протягом зустрічі учасники майстер-класу мали можливість задавати питання та брати активну участь в обміні думками і досвідом.

У вас є цікава ідея заходу?

Сайт використовує cookies та інші технології для того, щоб ми могли запам’ятовувати Ваші вподобання та дізнаватись, як саме Ви використовуєте наш сайт. Обробка вказаних даних відбувається відповідно до Положення про обробку та захист персональних даних Всеукраїнської громадської організації «Асоціація правників України», з яким можна ознайомитися за посиланням.
Натискаючи «ТАК», Ви надаєте згоду на використання cookies та інших технологій під час відвідування нашого сайту.
ТАК