Відбувся майстер–клас «Що заважає юристам та діловим ЗМІ бути корисними один одному?»
КИЇВ — 18 травня 2011 року. Відбувся майстер-клас Комітету з юридичної практики та консалтингової компанії Legal Marketing Solutions на тему: «Що заважає юристам та діловим ЗМІ бути корисними один одному?».
Зустріч відкрив заступник голови Комітету з юридичної практики, керуючий партнер Юридичної фірми TOPLAWYER Артем Атепалихін, який, привітавши присутніх, зазначив, що це перший спільний захід Комітету з юридичної практики та консалтингової компанії Legal Marketing Solutions і подякував за допомогу в підготовці та проведенні заходу.
Ведуча майстер-класу Наталія Станкевич, консультант, координатор по співпраці з діловими ЗМІ консалтингової компанії Legal Marketing Solutions, має великий досвід роботи як безпосередньо в ділових засобах масової інформації, так і співпраці з ними.
Пані Наталія розповіла про особливості написання коментарів для ділових ЗМІ експертами з юридичних питань. Спочатку доповідач наголосила на основних проблемах, що виникають при такій співпраці, виділивши серед них такі, як форма викладення матеріалу. Зазвичай юристи не замислюються над загальним форматом видання і особливостями аудиторії, дуже часто припускаються помилки, використовуючи в коментарях занадто складні конструкції або навпаки говорять про давно відомі факти. Крім того, серед основних проблем, як виявилось, є проблема нерозуміння юристами строків написання коментарів: зазвичай ділові ЗМІ мають обмаль часу для підготовки матеріалу, а інколи затримка в півгодини може означати, що коментар вже не потрібен, тому що газета або журнал вже здані до друку. Не менш важливим є і сам зміст експертної думки, який може виявитись нецікавим чи незрозумілим читачу, тому в друці матеріалу буде відмовлено. Пані Наталія поміж всього іншого виокремила проблему непорозуміння юристом і журналістом один одного при редагуванні написаного юристом матеріалу. Наталія Станкевич надала поради, як швидко і якісно відповісти на запит журналіста, щоб співпраця між ними була тривалою й успішною. Значну частину доповіді пані Наталія присвятила аналізу взаємовідносин між юридичною компанією та представниками ЗМІ, наголосивши на важливості такої співпраці для обох сторін.
Продовжив майстер-клас редактор рубрики «Влада» ділового тижневика «Бізнес» Петро Білян, який розповів про те, як журналісти бачать подібну співпрацю, як формують базу експертів, чому одні експерти потрапляють в різні видання і друкуються постійно, а інші, не менш кваліфіковані, не користуються популярністю серед журналістів, як формується матеріал видання, з ким необхідно налагоджувати контакт юридичній фірмі, а також як відображається на взаємовідносинах журналіст — юрист посередник — PR-відділ юридичної компанії.
Протягом зустрічі учасники майстер-класу мали можливість задавати питання та брати активну участь в обміні думками і досвідом.