XIV Судовий форум (перший день)
Інформація про подію
Увага! На даній сторінці проходить реєстрація участі лише у першому дні XIV Судового форуму.
Якщо Ви бажаєте прийняти участь у двох днях події 27 та 28 листопада — реєструйтеся за лінком.
Асоціація правників України запрошує на XIV Судовий форум — провідну щорічну платформу для обговорення стратегічних викликів і майбутнього правосуддя.
Протягом першого дня форуму судді, адвокати, представники органів суддівського врядування, законодавці та міжнародні експерти говоритимуть про цифрову трансформацію судової системи, реформу адвокатури, забезпечення єдності судової практики.
Форум — це простір для професійного діалогу, де формуються рішення, обмінюються досвідом і визначаються орієнтири розвитку правосуддя в Україні.
Дата проведення першого дня: 27 листопада 2025.
Місце проведення: з міркувань безпеки місце проведення Форуму буде повідомлене окремо всім підтвердженим учасникам.
27 листопада 2025 року
ПРОГРАМА
10:30-11:00 Реєстрація учасників. Вітальна кава
11:00-11:15 Відкриття заходу. Вітальні слова
Микола Стеценко, Президент Асоціації правників України, керуючий партнер AVELLUM
Станіслав Кравченко, Голова Верховного Суду
Оксана Цимбрівська, керівниця Проєкту ЄС «Право-Justice»
11:15-13:15 Сесія 1. Діджиталізація сектору правосуддя
11:15-12:15 Панель 1. Діджиталізація судової системи: міжвідомчий підхід
У фокусі:
- Оцінка поточних здобутків та викликів у сфері цифровізації судової системи
- Плани та пріоритети подальшої діджиталізації, зокрема в діяльності ВККС
- Реформа судової статистики — оновлення підходів, стандартизація даних, прозорість
- Використання штучного інтелекту в судовому адмініструванні
- Взаємодія між органами суддівського врядування у впровадженні технологічних рішень
Експерти:
Представник Вищої ради правосуддя
Представник Державної судової адміністрації
Представник Вищої кваліфікаційної комісії суддів України
Представник Міністерства цифрової трансформації України
12:15-13:15 Панель 2. Цифрові сервіси та штучний інтелект у правосудді
У фокусі:
- Інтеграція цифрових сервісів у судову систему: поточний стан, виклики та перспективи
- Використання штучного інтелекту у діяльності Верховного Суду
- Законодавче забезпечення цифровізації правосуддя
- Розвиток бази правових позицій Верховного Суду та інших цифрових інструментів для правозастосування
- Погляд міжнародних партнерів на цифрову трансформацію судової системи: підтримка, стандарти, очікування
- Оцінка професійної спільноти щодо ефективності цифрових рішень та їх впливу на якість правосуддя
Експерти:
Світлана Майструк, головна національна експертка з питань модернізації судів Проєкту ЄС «Право-Justice»
13:15-14:00 Обід
14:00-15:30 Сесія 2. Реформа адвокатури
У фокусі:
- Презентація «тіньового звіту» щодо стану адвокатури: виклики, ризики, системні проблеми
- Оцінка стану професійного самоврядування
- Пропозиції щодо реформування інституційної моделі адвокатури
- Погляд практикуючих адвокатів на зміни, які справді потрібні професії
15:30-16:00 Кава-брейк
16:00-17:30 Сесія 3. Забезпечення Верховним Судом єдності судової практики: дискусійні аспекти та точки напруги
Модераторка:
Ірина Кобець, партнерка Юридичної групи LCF, керівниця практики вирішення спорів
У фокусі:
- Касаційні фільтри: чи на часі їх перегляд?
- Виключна правова проблема: як визначити критерії?
- Різні підходи до правових питань: як уникнути постійної передачі справ на палати та Велику Палату?
Вдячні за підтримку в організації заходу:
Генеральному партнеру:
Партнеру:
Партнеру сесії:
Однодумцю:
Як це було минулого разу:
Участь у першому дні форуму є безкоштовною.
Після проходження реєстрації кожен учасник, чию участь буде підтверджено, отримає від координатора офіційне підтвердження участі.
Організатори зберігають за собою право припинити реєстрацію у разі набрання максимально можливої кількості учасників.
За додатковою інформацією щодо заходу, участі в якості доповідача та можливостей партнерства звертайтесь до організаторів за тел.: +38 (063) 792-30-99 (дзвінки через WhatsApp, Telegram, Viber) або e-mail: tosaulenko@uba.ua. Контактна особа — Тетяна Осауленко.
Для акредитації представників ЗМІ пишіть на pr@uba.ua. Контактна особа — Дар'я Сидорчук.
1. Програмна координаторка: Анна Огренчук, членкиня Правління АПУ
2. Володимир Ващенко, партнер-засновник VB Partners, керівник практики Dispute Resolution
3. Сергій Гришко, керуючий АО Сергія Гришка «Кверітіус Україна», Голова Комітету АПУ з процесуального права
4. Дмитро Гудима, суддя Верховного Суду у Касаційному цивільному суді
5. Володимир Єніч, партнер АО AVER LEX
6. Ірина Кобець, партнерка Юридичної групи LCF, керівниця практики вирішення спорів
7. Тетяна Огнев'юк, партнерка, керівниця практики вирішення спорів AMBASSADORS
8. Олександр Оніщенко, партнер судової практики INTEGRITES
9. Ксенія Прохур, радниця Baker McKenzie
10. Карина Асланян, експертка з судової реформи Лабораторії законодавчих ініціатив
2024 - XІІІ СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
2023 - XІІ СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
2022 - XІ СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
2021 - X СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
2020 - IX СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
2019 - VIІІ СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
2018 - VІІ СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
2017 - VІ СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
2016 - V СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
2015 - IV СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
2014 - IIІ СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
2013 - IІ СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
2012 - І СУДОВИЙ ФОРУМ АПУ
Презентації доповідачів:
Всі презентації експертів будуть розіслані учасникам Форуму на їх електронні адреси.
Перерви на кава-брейки та вечірній фуршет:
Зона проведення кава-брейків та вечірнього фуршету – Pre-function zone.
Заходи безпеки:
Для вільного входу до залу проведення Форуму просимо Вас носити бейдж учасника.
У разі початку повітряної тривоги, локація має обладнане підземне укриття, яким кожен учасник Форуму може скористатися.
Організатори та волонтери заходу супроводжуватимуть гостей до укриття.
Учасник заходу несе персональну відповідальність за дотримання вимог реагування на сигнал системи оповіщення, збереження власного здоров'я та життя.
Фінансові документи:
Всі фінансові документи Ви зможете отримати, звернувшись до координаторки заходу
За тел.: +38 (063) 792 30 99 (дзвінки через WhatsApp, Telegram, Viber).
За електронною поштою: tosaulenko@uba.ua.
Контактна особа — Тетяна Осауленко.
Якщо Вам необхідно зробити відмітку в посвідченні про відрядження, зверніться, будь ласка, до стійки реєстрації.