Odessa Legal Business Forum: як залишатися конкурентоспроможним серед кращих?

ОДЕСА — 1 березня 2019 року. Перший день весни та перший масштабний захід Асоціації правників України цьогоріч, що відкрив весняний сезон — Odessa Legal Business Forum.

АПУ висловлює вдячність генеральному партнеру — ЮФ AS Legal, Раді адвокатів Одеської області, проекту ЄС «Право-Justice», партнерам — АО Juris Ferrum, ЮФ Legal Partner, а також партнерам сесії — ЮКК DE-Jure, ЮК Legrant.

Із вітальними словами до гостей звернулися члени Правління АПУ Денис Бугай, Президент АПУ 2013 — 2017 рр., та Ігор Свечкар, а також Голова Відділення АПУ в Одеській області Олександр Байдерін.

Не обійшлося і без урочистостей, адже під час заходу відбулося вручення Почесної відзнаки «За честь і професійну гідність» Асоціації правників України Йосипу Бронзу, Заслуженому юристу України, Голові Ради адвокатів Одеської області, віце-президенту нового Міжнародного союзу (співдружності) адвокатів:

«Вдячний дуже за нагороду! Я віддав більше 50-ти років адвокатурі. Ставлю завжди собі за мету наблизити людей, які отримали адвокатське посвідчення, до справжніх адвокатів».

Більше інформації про нагородження та професійні досягнення пана Йосипа тут.

Перша сесія була присвячена трендам юридичних трендів, а модерувала її Тетяна Тітаренко, керуючий партнер Legrant.

Про основні тренди маркетингу та просування юридичних послуг розповіла Анастасія Позова, директор із маркетингу та PR ЮФ EVRIS:

«Головне про що треба пам'ятати, що кожна ваша взаємодія онлайн або ж особисто повинна сприяти розвитку вашого бренда. Експерементуйте, творіть і тоді ви матиме успіх!»

 Актуальну тему порушила й голова АО «Юріс Феррум» Анна Гніздовська «Як зробити юридичний текст доступним і цікавим для клієнта». Експерт запевнила, що для підготовки хорошого матеріалу треба дотримуватися наступних пунктів:

— обрати стилістику;

— писати простою та зрозумілою мовою;

— грамотно формулювати текст;

— розказувати історії, застосовувати, так званий, юридичний сторітеллінг;

— закликати до дії.

Про підходи та методику формування юридичних рейтингів розповіла Анна Родюк, заступник головного редактора «Юридичної газети».

Денис Бугай та Ігор Свечкар порушили тему «Переваги бутіковості та Full service law firms». Разом вони намагалися з'ясувати, яких компаній більше на юридичному ринку: нішових, що зосереджені на окремих спеціалізаціях, чи універсальних? А також які маркетингові інструменти найкраще підходять для просування бутіків і як бути сильним гравцем на ринку, щоб забезпечити широке коло інтересів?

«Не можу не наголосити на чотирьох головних обов'язках, які повинна виконувати фірма-бутік. Перш за все це глибокі знання та досвід, розуміння трендів, активна участь у професійному середовищі. Пам'ятайте, що комплексніть знань та експертизи і розмови з клієнтов простою мовою — ваш шлях до успіху!», —  зауважив Денис Бугай.

«Хотів би поговорити про плюси та мінуси великих юридичних фірм. І так серед мінусів: неоднорідність стандартів якості, адже неможливо вести усі практики на одному високому рівні); велика кількість інтересів; нерозмірність доходів та необхідність субсидування (задля підтримання повного цикла послуг без субсидування не обійтися)  — цей пункт можна назвати й позитивним, бо бувають погані часи у кожного, а ми як партнери завжди підтримуємо один одного, оскільки. Серед плюсів, крім останнього ще кроселінг (якщо маєш доступ до якогось клієнта, то намагаєшся продати йому більше практик своїх колег); мультисервіс (клієнти в обличчі великих фірм мають тенденцію формувати панелі із юридичних фірм, аби фірми закривали велику кількість областей права)», — розповів Ігор Свечкар.

Після кава-паузи учасники форуму зібралися на панельну дискусію, під час якої на чолі із Григорій Тріпульський, керуючий партнер ЮКК «Де-Юре», обговорили внутрішню «кухня» юридичної фірми:

«Сьогодні ми обговоримо питання та особливості ціноутворення юридичних компаній. Чи є різниця для клієнтів з Одеси, Києва, інших міст України та іноземних клієнтів та наскільки регіональні ціни відрізняються від столичних? Відповімо й на питання щодо розподілу доходу між співробітниками компанії та партнерами. Зокрема, поговоримо про партнерські відношення у компанії, способи роботи з клієнтами: фіксована ціна, почасовка чи абонобслуговування».

Артем Волков, керівник практики  морського та транспортного права ЮФ «АНК», порушив питання, пов'язані з відшкодуванням витрат на правову допомогу українськими судами з урахуванням останніх змін у процесуальному законодавстві (новим ГПК України, який вступив у дію 15.12.2017 року), а також судовою практикою. 

Микола Мельников, партнер Interlegal, Роксолана Костур, партнер АО «Матвіїв і Партнери», разом із Романом Чумаком, керуючим партнером ЮК «Арес» обговорили особливості ціноутворення, фінансовий розподіл, особливості залучення регіональних партнерів, білінг.

«Однією з вимог сьогодення, з якою повсякчас стикається регіональна юридична компанія, це необхідність тісної взаємодії з колегами з інших регіонів. Залучення на умовах субпідряду важлива складова комунікації. Примітно, що саме Асоціація правників України дає можливість налагодження стійких професійних зв‘язків та створює потужну мережу правничої спільноти по всій країні», — наголосив Роман Чумак.

Зі спеціальною доповіддю в онлайн-режимі про захист права власності та професійну юридичну етику як запоруку успіху фірми виступив Довідас Віткаускас, керівник Проекту ЄС «ПРАВО-JUSTICE».

Під модеруванням Тетяни Бенько, партнера Legal Marketing Solutions, дослідниці та ідеолога LegalTalents.Report, пройшла третя сесія, що була присвячена особливостям роботи з персоналом.

«У сучасному світі мотивувати людей просто гарними словами та обіцянками неможливо. Кожному працівнику хочеться розуміти та відчувати, що його цінують та стараються створити для нього найбільш комфортні умови праці. Для цього ми використовуємо такі фішки, як корпоративний відпочинок у Єгипті та вільний графік. У нас в офісі працює ще й психолог, який допомагає співробітникам правильно налаштуватися, аби їхні особисті проблеми не відображалися на функціональних обов'язках», — запевнив Олександр Рябець, керуючий партнер Legal Partner.

Євген Ріяко, керуючий партнер ЮК RIYAKO&PARTNERS, Максим Андрєєв, керуючий партнер ЮК AS Legal, та Ігор Маркевич, засновник Amigo Partners, розповіли, як на початку роботи їхніх фірм їм вдалося знайти хороших спеціалістів.

«Наша компанія ще молода, їй сьогодні виповнилося всього 2 роки. Коли ми створили Amigo Partners, то одразу виклали вакансію до соціальних мереж, без вимог щодо вищої освіти. Головним для нас було знання іноземної мови та бажання розвиватися. За дуже короткий час до нас надійшло близько 400-та резюме. Зараз наша команда налічує 18 юристів. Ми беремо на роботу й студентів, адже працюємо з іноземними компаніями, а їхньому праву в наших навчальних закладах не вчать. Тому, вони набираються знань та досвіду у нас, вивчаючи англійське право, право Сінгапуру тощо», — поділився Ігор Маркевич.

На завершення Максим Андрєєв, керуючий партнер ЮК «AS Legal»,розповів про свої лайфхаки заохочення працівників до своєї команди, адже, за його словами, успіх — це коли люди, з якими ти працюєш натхненні та бажають рухатися у тому напрямку, що й ти.

Після учасники мали змогу за келихом вина поспілкуватися зі спікерами на теми, що їх цікавили.

Більше фото із заходу на офіційній сторінці АПУ у Facebook.













Committee news

Do you have an interesting idea for an event?