Лекція №2 з циклу лекцій Олега Рябоконя «Все про юридичний бізнес»
"Свій серед чужих або чужий серед своїх: Чому партнери ненавидять керуючого партнера. Партнерство в юридичному бізнесі: система загальних цінностей і рівень довіри як противага особистої мотивації. Персональний брендинг, як посилення або послаблення корпоративного бренду. Мотивація і вимір ефективності роботи персоналу Вашої компанії. Роль HR і керуючого партнера в побудові ефективної роботи".
Нагадаємо, 9 квітня відбулась перша лекція, яка була присвячена питанням взаємозв'язку бізнесу і юриспруденції, конкуренції, стратегії і тактиці. У спеціальному інтерв'ю для ЮРTV Олег Рябоконь розповів, як з'явилась ідея провести цикл лекцій про юридичний бізнес, поділився враженнями від першої лекції, а також думками про становлення правової держави в Україні і власному саморозвитку.
Про почуте в ході першої лекції поділився Андрій Гринчук, керуючий партнер юридичної фірми "Гринчук, Горпинюк і Партнери":
“Особисто я був вражений почутим. Я був готовий прослухати спіч про унікальність професії, про особливу значущість роботи “великої фірми”, зрештою, про особливості роботи із державними органами-замовниками на великих тендерах. А курс було розпочато із цінностей та місії юридичного бізнесу. Більше того саме на важливості побудови юридичного ринку на цих цінностях зроблено особливий наголос. Вперше від «гуру юридичного бізнесу” я почув про інший підхід, ніж прописано в “біблії” для управлінця юрбізнесу – книгах Д.Майстера. Окрема подяка за експрес-курс лідерства в юридичному бізнесі, який вкотре підтвердив тезу, що лідер проявляється через свою команду”.
Анна Зоря, партнер юридичної фірми Ulysses зазначила:
"У квітні у мене була можливість відвідати лекцію Олега Рябоконя, в рамках якої він відповідав на питання, що хвилюють не лише партнерів юридичних фірм, але і будь-яких фахівців, працюючих у сфері юриспруденції: як саме знайти свою нішу на ринку, які дії зробити, щоб твоя фірма змогла зайняти і утримати лідируючі позиції на ринку, за допомогою яких механізмів і стратегічних рішень можливо досягти будь-яких з поставлених цілей і завдань. Завдяки інтерактивному формату цієї зустрічі, учасники мали можливість поставити питання, які їх хвилюють. Олег Рябоконь, у свою чергу, ґрунтуючись на своєму власному досвіді і аналізуючи досвід своїх колег, дуже живо і наочно висловився щодо всіх проблемах, що хвилювали аудиторію. На мій погляд, отримати думку людини, що володіє, не лише глибинними знаннями в галузі права, але і практичним досвідом управління юридичною фірмою, було особливо цінне для усіх присутніх фахівців".
Тільки 5 лекцій в 2012 році про організацію юридичного бізнесу, міжнародний розвиток юридичної компанії, успішний досвід маркетингових стратегій і секрети побудови взаємовідносин з клієнтами і розвиток клієнтської бази. Як зробити Ваш юридичний бізнес сталим? Як зайняти свою нішу на ринку? Як побудувати першокласний юридичний бізнес і чи можливо це в Україні? На ці та інші питання Олег Рябоконь відповість в ході циклу лекцій.
Олег Рябоконь, громадський діяч, правозахисник. Засновник, керуючий партнер міжнародної юридичної фірми Magisters (1997 – 2009 рр.).
Організатором заходу виступає проект ЮРЛІГА.
Діловий медіа-партнер заходу - журнал СТРАТЕГІЇ.
Захід проходить за інформаційної підтримки Асоціації правників України.
Дата лекції №2: 5 липня 2012 року
Час: 10:00 - 13:00
Місце: БЦ "ЛІГА", Прес-центр ЛІГАБізнесІнформ, вул. Т. Шамрила, 23
Організаційний внесок:
2012 грн за участь в одній лекції.
-35% усім абонентам систем ЛІГА :ЗАКОН і членам АПУ.
При участі в 4-х лекціях - 5-а лекція безкоштовно!
Для підтвердження участі, будь ласка, відправте ел. повідомлення із зазначенням теми лекції, ПІБ, посади, організації та контактів для зворотного зв'язку на: registration@jurliga.ua.
Тел. відділу продажів: +38 044 585 55 37