Теорія поколінь: як зрозуміти свою цільову аудиторію або що чекає від Вас керівник?
Чи задумувалися, Ви який вплив на продажі має розуміння структури поведінки різних поколінь?
А на ефективність управління? І ми навіть не говоримо про особисті стосунки - проблеми батьків і дітей.
Якщо Ви хочете вміти знаходити підхід до людей різного віку - Вам просто необхідно знати «Теорію поколінь».
18 грудня Оксана Марусич проведе останній цього року майстер-клас «Теорія поколінь».
Головна мета майстер-класу - вирішити конфлікт поколінь, який існує тому, що кожне покоління формує свою ієрархію цінностей під впливом виховання та умов життя.
Отже, якщо Ви керівник, Ви повинні знати методи впливу та мотивації своїх підлеглих, їх головні цінності і пріоритети, якщо Ви маркетолог, Вам точно необхідно розуміти свою цільову аудиторію краще: на що звертають увагу різні покоління, а що ігнорують, як відпочивають люди різного віку, як витрачають гроші в 40 і в 20 років, які речі купують мами, бабусі і доньки, як воліють провести обід керівники в 20, 40 і 60 років і так далі.
У ході майстер-класу Ви отримаєте:
- основні ефективні техніки комунікації з представниками різних поколінь;
- розуміння про цінності й орієнтири різних вікових груп;
- розуміння, якими мають бути послуги і товари вже завтра, що буде затребувано в майбутньому з урахуванням вікових переваг;
- конкретні пропозиції для поліпшення взаємин у сім'ї, колективі, між підрозділами компанії.
Члени Асоціації правників України отримують знижку 10%.
Зареєструватися і більш детально ознайомитися з програмою Ви можете за посиланням.
Чекаємо Вас.