Відбувся круглий стіл на тему "Законодавче забезпечення проведення місцевих виборів в Україні"
СЛАВУТИЧ - 25 березня 2010 року. Відбувся круглий стіл на тему "Законодавче забезпечення проведення місцевих виборів в Україні", організований відділенням Асоціації правників України в Хмельницькій області спільно із Славутським міськрайонним управлінням юстиції Хмельницької області.
В роботі круглого столу взяли участь начальник Славутського міськрайонного управління юстиції Хмельницької області Олександр Мельник, голова відділення Асоціації правників України в Хмельницькій області Віталій Шишко, члени відділення, викладачі Хмельницького університету управління та права та інші запрошені.
На початку зустрічі Віталій Шишко привітав членів відділення АПУ в області із першим організованим відділенням громадським заходом з правової проблематики, наголосив на необхідності активізувати свою діяльність в сфері пропаганди правових знань серед населення та популяризації серед правників діяльності асоціації.
Начальник Славутського міськрайонного управління юстиції Хмельницької області Олександр Мельник розповів про розроблені законопроекти про внесення змін до Конституції України та Закону України „Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів”, які визначають основні засади, порядок організації і проведення виборів депутатів сільських, селищних, міських, районних у містах, районних, обласних, Київської та Севастопольської міських рад та сільських, селищних, міських голів. Також, О.Мельник звернув увагу на новації, що пропонуються для запровадження у місцевих виборах, при цьому запрошені взяли активну участь у їх обговоренні.
Доцент кафедри конституційного, адміністративного права та процесу Хмельницького університету управління та права Олександр Данилюк окреслив характеристику виборчих систем інших держав та їх позитивний досвід у цій сфері.
Наприкінці зустрічі, учасники круглого столу підвели підсумки дискусії та продовжили спілкування у неформальній обстановці.