«Консерватизм вбиває»: 8 порад для ефективного оновлення бізнесу
КИЇВ — 31 липня 2020 року. Наразі весь світ перебуває в стані «квантового стрибка» — прискорених трансформацій, коли стандартне розуміння подальшого вектора розвитку подій і можливість передбачення наступних кроків повністю відсутні. Сьогодні всі вимушені приймати рішення максимально швидко, змінювати їх і постійно реформуватися особисто. Нині гнучкість та адаптивність — головні складові виграшного сценарію на бізнесовому полі бою.
Модераторка засідання Форуму партнерів «Право на інновації», партнерка, очільниця практики вирішення спорів та державного регулювання бізнесу DLA Piper Ukraine, адвокатка — Ольга Ворожбит підкреслила, що останні півроку всі напрями бізнес-площини прискорюються щоденно, їх PR-кампанії буквально палають за інтенсивністю впровадження новаційних підходів у наданні послуг. Водночас, юридичний бізнес тут просувається вкрай повільно, очолюючи рейтинг найконсервативніших професій.
«Хоча вельми ймовірно, що наш прототип тут — той хлопчик з анекдоту, який не розмовляв до 10 років, тому що не було потреби. Ключове правило бізнесу — не чіпай те, що нормально працює. Та не можна й далі жити «у вакуумі», дратуючи клієнтів своєю повільністю».
Що з цим робити та навіщо? Ми зібрали ТОП порад від спікерів вебінару.
І. Крістіна Дзядевич, директорка з інновацій AEQUO:
«Новації — це спосіб конкурентного диференціювання. Це той «блакитний океан», який дозволяє бути сильнішим». Крістіна радить зосереджувати увагу на автоматизації рутинних процесів за допомогою технологій і розвивати кадровий потенціал — бажано, виховувати фахівців самостійно, «з нуля».
ІІ. Нестор Дубневич, співзасновник юридичного маркетплейсу Legal Nodes:
«Згідно з останніми дослідженнями, в середньому кожний юрист витрачає до 40% власного часу на неюридичну роботу — адміністративно-маркетингові задачі. Водночас, кожна юрфірма витрачає на маркетинг юриста близько 12 тис. доларів». Так виникла ідея створення Legal Nodes, покликаного автоматизувати маркетингову складову в роботі юриста. Головна порада спікера — в щоденній роботі завжди шукайте способи підвищення її ефективності, адже «інновації — це про ефективні процеси».
ІІІ. Геннадій Войціцький, партнер Baker McKenzie, компанії, визнаної найбільш інноваційною в Європі у 2018 році та в Південній Америці — у 2019:
«Варто відходити від вузького поділу на практики та йти до industry group, зосереджуючись на досвіді певних індустрій». Про Legal tech теж не варто забувати, адже це — пірамідна основа інноваційного процесу.
ІV. Юрій Заремба, CEO, засновник AXDRAFT:
«Інновації є радикальні та нерадикальні. Останнє — це про покращення процесу. Радикальні створюють ризик вбити ваш бізнес, але відмова від них іноді призводить до аналогічного результату». Ризикуйте.
V. Ірина Пульвас, консультантка з дизайн-мислення, фаундер Zirity:
«Інновації — це перетин потреб людини, задач бізнесу та технологічних можливостей, це супер-комплексний процес. Виявляйте потреби та болі людей і вирішуйте їх». Крім того, варто вдаватися до революційних заходів — консерватизм вбиває.
VI. Дмитро Ткаченко, регіональний директор з правових питань СНД та Південно-Східної Європи Visa:
«Юридична професія вже наближається до максимальної автоматизації. Варто готуватися до конкуренції навіть зі штучним інтелектом». Забезпечуйте постійний прогрес власного професіоналізму — покращуйте свої навички, прокачуйте себе.
VII. Ольга Прокопович, директорка з правових питань регіону Євразія групи Veon:
«Є речі, які не замінить жоден лігалтех. Відтак, потрібно намагатися справді розуміти свого клієнта». Акцентуйте увагу на консультаційному аспекті, бо взаємовідносини — це ключова ланка оновлення, яку не зможе витіснити навіть роботизований юрист зі штучним інтелектом.
VIII. Володимир Дегтярьов, СEO Newsfront PR Agency:
«Наразі саме «тренд спілкування» значно посилив свої позиції. Ви — це про що?», — посилюйте комунікації, вимальовуйте власний портрет щиро та максимально різнобарвно — в особистих розмовах чи поведінці, і головне — будьте «живим і щирим», а не «залізним професіоналом».
__________________________________________________________________________________
Підписуйтеся на наші сторінки у мережах Facebook, Youtube, Instagram, LinkedIn, а також Телеграм-канал АПУ. Крім того, долучитися до майбутніх заходів Асоціації правників України можна за допомогою календаря заходів. Слідкуйте за оновленнями на нашому сайті — про всі оновлення ми повідомляємо в режимі реального часу.