База контактів піарника: про золоті правила онлайн-нетворкінгу
КИЇВ – 12 червня 2020 року. Посткарантинна турбулентність набирає обертів, тож ми продовжуємо супроводжувати її рецептами антикризової поведінки. На цей раз учасники дізналися про правила одного з ключових напрямів комунікацій – онлайн-нетворкінгу. Розповіла про них Наталія Кривицька, event- та PR-координаторка в МЮФ DLA Piper.
Отже, база контактів або нетворкінг онлайн – чому це важливо та навіщо? Які переваги та недоліки онлайну перед офлайном та чи є сенс витрачати на це власний ресурс?
Правило №1
«Онлайн нетворкінг – це довгострокова інвестиція, яка обов’язково спрацює – але неможливо передбачити, коли та як саме»
Тренерка підкреслила, що саме тому, для початку, варто переконатися, що вам це до вподоби.
Про переваги
Серед них Наталія Кривицька виокремила перевагу цілодобового доступу та можливість комбінувати онлайн з офлайном в усіх його проявах. Крім того – це чудова можливість прокачати власний нетворкінг-скіл та вміння працювати з негативом. Неоціненною є також можливість фільтрувати отримувану інформацію на власний розсуд та «відігравати назад» - перефразувати або взагалі видалити надіслане повідомлення.
Про потреби для онлайн-нетворкінгу
«В онлайні важливо бути послідовним і регулярним – на цих постулатах будується все»
В першу чергу, для нього потрібна максимальна залученість. Ви маєте бути готовими прийти на онлайн-допомогу в будь-який момент і бути всюди водночас. Комунікуйте, приймаючи «інакшість» інших та навіть їх негатив. Варто пам’ятати, що людина буде готова до співпраці з лише у такому випадку.
Правило №2
Регулярно ставте собі питання «Чим я можу бути корисний?». Зокрема, це стосується постів – лайки, коментарі, репости, теги, будь-яке сприяння популяризації інформаційного продукту автора. При цьому. Не варто очікувати на миттєвий фідбек від нього, допомагайте безкорисливо, це ключове правило «позитивної комунікації».
Крім того, для комунікацій важливим є постійний моніторинг контакту, його сторінки, задля розуміння його світогляду та пошуку точок дотику.
«А для початку..» або Правило №3
Перед початком онлайн-нетворкінгу необхідно привести свою сторінку до ладу, пам’ятаючи, що вона, фактично, є вашою візитівкою. Крім того, потрібно чітко визначити, які меседжі ви плануєте доносити, власну (не)готовність створювати «правильний імідж» і чітко усвідомити – «особисте» на вашій сторінці в соцмережах може негативно вплинути на подальший нетворкінг.
FAQ
Скільки часу може піти для того, щоб «завербувати» контакт? Тренерка підкреслила – відповіді на це питання не знає ніхто. В рівнянні дуже багато «змінних», все індивідуально та, головне, в більшості залежить від вас.
Як працювати з негативним, але потрібним контактом? Тут в дію вступає головне правило – не відповідайте на негатив, зберігайте спокій та мудрість. Пам’ятайте, що протилежна (ваша) думка може викликати тільки хвилю «хейту».
Чи є сенс відмовлятися від мейлів, якщо є соцмережі? Ні. Навіть без огляду на масовий перехід до швидшої комунікації – соцмереж, електронна пошта все ж залишається потрібним інструментом. Пам’ятайте про правило №1 – «ви маєте бути всюди». Просто уточнюйте у контакту про найбільш зручний для нього комунікативний інтерес.
Всі записи вебінарів від АПУ можна переглянути за посиланням. Підписуйтеся на наші сторінки сторінках у мережах Facebook, Youtube, Instagram, LinkedIn, а також Телеграм-канал АПУ та слідкуйте за оновленнями на нашому сайті. Про всі оновлення ми повідомляємо в режимі реального часу.