Про підсумки Legal Brand Forum від Ліги студентів АПУ
ХАРКІВ – 21 травня 2020 року. Впродовж чотирьох днів, з 21 по 24 травня тривав Legal Brand Forum – онлайн-форум, організований Харківським осередком Ліги студентів Асоціації правників України. Захід об’єднав усіх, хто волів дізнатися про секрети юридичного піару & медіа та просування власного бренду на юридичному ринку.
Програма форуму була поділена на 4 тематичні блоки :
21 травня – «PR»
22 травня – «Особистий бренд»
23 травня – «Маркетинг».
24 травня – «Медіа та дизайн»
Розпочала захід комунікаторка Bot&Partners, кураторка курсу «PR для юристів» в Юридичній Лабораторії Вікторія Папарига. На воркшопі разом з експерткою учасники створили «компанію з пекла» та повністю занурилися у PR-процес, корпоративну культуру, цінності та атмосферу, внутрішню і зовнішню комунікації. Все, без чого жодна компанія не може існувати.
Наступною спікеркою блоку «PR» стала Дарія Сидорчук, SMM-менеджерка Асоціації правників України. Вона розповіла про безкоштовні ресурси та сервіси, які допомагають у реалізації SMM-стратегій та поділилася низкою успішних кейсів.
22 травня блок «Особистий бренд» відкрили Євген Ріяко, адвокат, керуючий партнер ЮК «Ріяко та партнери» та Кирило Кролевецький, адвокат, керуючий партнер АО «Кролевецький та партнери». Правники розповіли про «тернистий шлях» від студента до керуючого партнера та поділилися власним досвідом.
Наступний спікер - Олег Киричук, PR-координатор ЮФ Asters розповів про шляхи гарантованого потрапляння на радари ТОП юридичних фірм і поділився лайфхаками щодо побудови особистого бренду для молодих правників.
Підсумовували другий день заходу учасники заходу разом із Євгеном Проніним, керуючим партнером юридичної компанії «Пронін і партнери», лауреатом премії «Кращий молодий юрист України» у 2015 р., президентом «Клубу майбутніх адвокатів» Асоціації адвокатів України,засновником «Курсу юридичної майстерності» в КНУ ім. Т. Шевченка. Євген розкрив учасникам головні секрети в побудові успішного особистого бренду правника.
Вихідні для студентів минули не менш продуктивно. 23 травня, у блоці «Маркетинг», Євгеній Бессарабов, керуючий партнер консалтингової компанії PSA Consulting & Management Systems, розповів про грамотний розподіл внутрішньої роботи між юристами у компаніях та вимірювання KPI юристів через призму маркетингової та фінансової ефективності. А Вікторія Кулакова, старша PR та Marketing менеджерка в EQUITY Law Firm, розповіла про вплив соціальних мереж на бренд молодого юриста, а саме, про Marketing&Social Media.
Завершальним став блок «Медіа та дизайн». Анна Трішичева, редакторка «Юридичної Газети» розповіла найважливіші моменти комунікації зі ЗМІ. Крім того, вона поділилася секретами формування юридичних рейтингів.
І на десерт
Фінальним став виступ Яни Собко, редакторки Loйер. Вона розповіла про лайфхаки написання юридичних текстів простою мовою. Після виступу всі охочі спробували написати справжній лист до журналу з проханням опублікувати статтю. Врешті студенти навчилися висловлювати свої думки просто та зрозуміло.
«Дякуємо всім спікерам Legal Brand Forum за можливість отримати цінні знання і покращити свої навички, та всім учасникам, котрі готові вдосконалюватися разом з нами», - підсумовують студенти.