«Як врятувати бренд» або що кажуть фахівці про маркетинг під час кризи

КИЇВ – 08 травня 2020 року. Асоціація правників України долучає до обговорення не лише фахівців сфери права, але і всіх, хто дотичний до можливостей самозбереження. Так, семеро маркетологів найкращих юридичних фірм України розглянули шляхи порятунку бізнесу із одночасним його розвитком. Отже, як використати кризу собі на користь?

Обговорення було поділено на дві ключові категорії: оптимізація витрат на маркетинг та інструменти маркетингової комунікації. Переглянути запис вебінару можна буде вже незабаром на Yotube-каналі АПУ — підписуйтеся та вмикайте нагадування для того, аби не пропустити прем’єру трансляції.

«Маркетинг – ключове для бренду. А маркетингу без бюджету бути не може»

Витрати & маркетинг: потрійний лайфхак успіху

Першу сесію модерував Денис Бугай, Президент Асоціації правників України. Разом із BD-директорами трьох найбільших ЮФ України обговорили обрані ними стратегії оптимізації витрат на маркетинг і обмінялися порадами для успішного виходу із карантину.

Ключова порада 1. «Не урізайте, а адаптуйте до нових умов». Це стосується як витрат, так і розподілу людських ресурсів. Альона Онищенко, директорка відділу маркетингу і розвитку Sayenko Kharenko, влучно підкреслила: «В умовах самоізоляції 35% вашого бюджету вже самооптимізувалися».

Ключова порада 2. «Емпатія = перемога». Фахівці одностайно радять: спілкуйтеся, розумійте та підтримуйте своїх клієнтів. Будьте супергероями для них і переходьте до клієнтоорієнтованих комунікацій.

Ключова порада 3. Безперервно діджиталізуйтеся. Це ефективно та недорого.

Ключова порада 4. Не бійтеся. «Не прагніть до ідеалу, пробуйте нове та завжди питайте себе: я роблю щось, щоб…?». 

«Ключова формула успіху — взяти і зробити»

Оксана Бучацька, керівниця відділу маркетингу МЮФ DLA Piper, розповіла про акцент у своїй діяльності саме на розвиток бізнесу, а не на продажі. Вона радить: «Криза вже настала — обнуліться та підготуйте новий, адаптивний план. Підтримуйте швидкість прийняття рішень та перебувайте у постійному пошуку нових рішень, дивіться на досвід навіть тих ринків, які здаються вам нерелевантними. І працюйте з підрядниками».

Детально про розподіл бюджету та нові/старі рішення розповіла Вікторія Єсауленко, директорка з маркетингу ЮФ «Астерс», нагадавши, що виживають та стають прибутковими ті, хто вміє пристосовуватися до мінливості світу. Особливу ж увагу, яка не потребує витрат, пані Єсауленко радить звернути саме на внутрішні комунікації. Тобто якщо кожен із співробітників стане «адвокатом бренду», витрати на маркетинг суттєво скоротяться самі.

Щодо змін у підходах експерти зауважили: онлайн не витіснить класичні форми комунікацій на 100%. Офлайн залишиться жити, однак зменшиться в обсязі та трансформується відповідно до загальних змін.

Все про головну зброю ефективного маркетингу

Другий блок, присвячений детальному розгляду інструментів комунікації та справді ефективному їх застосуванню, модерувала Анастасія Жуліна, директорка з маркетингу та PR ЮГ LCF.

Фахівці дали поради для грамотного розподілу наголосів у комунікації, розповіли про ефективні майданчики, інструменти їх втілення та навчили користуватися ними. Зокрема, питання використання власного Youtube-каналу висвітлив Арсен Бучковський, партнер, менеджер з інновацій ЮК ILF.

Vlog-и. Youtube як космодром для ефективної комунікації

Арсен Бучковський розповів про власний досвід використання платформи та пояснив, чому саме Youtube: за його допомогою ви «самі собі медіа». По-перше, майже всі користувачі люблять відео. Youtube — ідеальний майданчик для просування такого контенту, адже Google є першим за частотою відвідування сайту, Youtube — відповідно. Крім того, ресурс є другим за частотою відвідування в юанеті вже багато років поспіль. Тому наступну частину доповіді пан Бучковський присвятив саме порадам, як ефективно його використовувати: з чого почати, де брати глядачів та як залучати зовнішні джерела для додаткової комунікації.

«Всі дороги ведуть не до Риму, а до вашого сайту»

П’ять рекомендацій, як використовувати карантин з максимальною користю, дала Анна Монахова, BD директорка VB PARTNERS. Так, вона порадила звернути увагу на власний сайт, адже це — ключовий майданчик вашої онлайн-комунікації. Оптимізуйте, аналізуйте, покращуйте та, головне — регулярно наповнюйте його контентом. Друга, невіддільна від сайту ланка — соціальні мережі. Цільова аудиторія, реклама, системність, планування та якісний зворотний зв’язок — ключові аспекти у керуванні ними. Крім того, Анна розповіла про ефективність різних видів контенту, інструменти аналітики та підкреслила:

«Якщо ви правильно використаєте час карантину, після його завершення ваш маркетинг буде сильнішим, ніж будь-коли».

Ще більше про контент-маркетинг як ключовий інструмент для завоювання нових клієнтів розповів Олег Киричук, PR-координатор ЮФ «Астерс». Так, він розглянув критерії якісного контенту для його максимальної медіапривабливості. На прикладі маркетингових кейсів ЮФ Asters пан Киричук дав поради для комунікації з медіа та лайфхаки для ефективного просування контенту.

З презентаціями спікерів можна ознайомитися за посиланнями:

Анна Монахова;

Олег Киричук.

Підписуйтеся на наші сторінки у мережах FacebookYoutubeInstagramLinkedIn, а також Телеграм-канал АПУ та слідкуйте за оновленнями на нашому сайті. Про всі новини ми повідомляємо в режимі реального часу. 

У вас є цікава ідея заходу?