Конспект. Антикризовий вебінар: як врятувати бренд від забуття?

КИЇВ — 25 квітня 2020 року. Нині тільки лінивий не говорить про потенційні шляхи успішного виходу з карантину брендові. Ми – не виключення. Однак долучаємо до вебінарної допомоги найкращих. Так, про ключові складові успіху в кризовий період розповіла директорка з маркетингу лідера юридичного ринку, ЮФ «Asters», Вікторія Єсауленко

«Виживає не найсильніший, не найрозумніший, а той, хто вміє пристосовуватися до змін» (с) Чарльз Дарвін

«Гірше за 90-ті не було нічого»

Вікторія Єсауленко згадала про циклічність криз і влучно зауважила – «Пропри все, ми живі». Що ж робити, якщо не панікувати? По-перше, спікерка радить згадати про теорію еволюції Дарвіна та модернізувати її – виживають та стають прибутковими ті, хто вміє пристосовуватися до мінливості світу.

Як адаптуватися? Що вже змінилося?

«Це абсолютний «чорний лебідь», ніхто не припускав, що буде так»

Всі очікували на нову кризу, та ніхто не припускав пандемії на додаток. Врешті ми отримали ситуацію абсолютної стагнації, доповненою панікою та розпачем із постійним перебуванням в мережі Інтернет і безперервним пошуком рішень. Та варто розуміти — точно так себе відчуває ваш клієнт.

Для того, аби він залишився з вами, потрібно акцентувати свою увагу саме на цільовій аудиторії та донести, що «все буде добре».  

Порада 1. Зосередьте увагу на конкурентах і колегах — подивіться на механізм їхніх дій та врахуйте ті у власній стратегії.

Порада 2. Щоб зрозуміти, що саме варто запропонувати клієнту, увімкніть емпатію та проаналізуйте зміну саме їхнього світосприйняття. Формуйте пропозиції відповідно до поточних потреб клієнта.

Порада 3. Дійте оперативно.

«Економити на рекламі все одно, що зупиняти годинник, намагаючись зберегти час» (с) Генрі Форд

Порада 4. Перше, що робить бізнес, піддавшись паніці — скорочує витрати на рекламу. Пані Єсауленко наполягає — не робіть цього, це не сприятиме економії. Для очікуваного результату достатньо лише якісно переглянути бюджет. 

Порада 5. Будьте проактивними там, де це можливо: «Важливо не просто сісти під парасолькою страху та паніки від COVID-19, а, все ж, подумати, що робити далі». 

Порада 6. Платні інтерв'ю — допоможуть? Ні. Просто намагайтеся залишатися в інформпросторі, та продовжуйте маркетингову активність. І пам'ятайте, що комунікації (=реклама) — це універсальний спосіб доставити Ц/А інформацію про ваш продукт. 

Порада 7. На що витрачати бюджет? Ключовий перелік: команда (збережіть маркетолога!), незалежні консультанти, якісна діджиталізація, власний робочий веб-сайт та SEO&SMM. Включіться до маркетингової команди та навчайтеся. 

Порада 8. Передивіться влог «Brand Father».

Порада 9. Не ігноруйте можливість запитати клієнта про його думку: «Якщо клієнт оплатив послуги  це не означає, що він задоволений. Заради Бога, спілкуйтеся із ним. Справжній клієнт — той, який до вас повернувся. Ще краще — привів до вас усіх, кому ви будете потрібні».

Всі вебінари можна переглянути на Youtube-каналі АПУ.

У вас є цікава ідея заходу?