15 000 гривень зібрав майстер-клас Вікторії Єсаулєнко для БФ «Таблеточки»
КИЇВ — 20 вересня 2019 року. Першим благодійним заходом у межах співпраці з фондом «Таблеточки» став майстер-клас з Вікторією Єсауленко про те, як правильно спілкуватися з клієнтами. Захід зібрав 15 000 гривень. Вікторія Єсауленко, маркетинг-директорка ЮФ «Астерс», розповіла про те, чому благодійність — це важливо, та власну мотивацію участі у проекті.
— З кожним роком довіра українців до благодійності зростає. Є думка, що це пов’язано із суспільно-політичними подіями в країні і навіть зі світовими трендами. На Вашу думку, що є рушійною силою благодійника: модні тренди чи лише бажання допомогти?
— Я не можу говорити про всіх, я можу розповісти про фірму, в якій працюю вже сьомий рік, і особисто про себе. «Астерс» вийшла в меценатство точно так, як виходять всі великі. Коли людина чи бізнес правильно розвиваються, вони обов’язково підходять до тієї межі, коли потреба віддавати, допомагати і ділитися стає просто необхідністю.
І для нас це не просто слова. «Астерс» — офіційний юридичний партнер міжнародного благодійного фонду «Таблеточки». Щоб фонд міг впроваджувати системні зміни у сфері дитячої онкології, потрібна регулярна юридична підтримка. Коли юридична фірма допомагає безкоштовно, це зберігає в бюджеті фонду сотні тисяч гривень. А значить, ще більше внесків благодійників йдуть на допомогу дітям «тут і зараз»: на ліки, витратні матеріали, роботу психологів.
Проект корпоративної соціальної відповідальності «АртАстерс» з підтримки сучасного українського мистецтва триває вже більше 10 років і користується величезною повагою серед художників країни та підтримкою співробітників фірми, її клієнтів і партнерів.
— У себе на Фейсбук-сторінці, анонсуючи цей МК, Ви написали, що весною вирішили всі кошти, які отримаєте за тренерську роботу, віддавати на благодійність. Що спонукало Вас прийняти таке рішення?
— Я просто зрозуміла, як багато мені дано. У 2010 році ми з чоловіком потрапили в страшну аварію, і живою я залишилася тільки завдяки колосальній підтримці колег, друзів, рідних. Люди збирали гроші на лікування, замовляли молебні в церквах, чергували в реанімації. Це страшна частина мого життя, яку я змогла пройти з гідністю, тому що поряд були Гідні.
Через 9 років після аварії я зрозуміла, що зараз моя черга віддавати. Поки що так.
Ваші враження та очікування від колаборації АПУ & «Таблеточки»?
— У нас немає ніяких очікувань для себе. У нас є сподівання, що фонд зможе допомагати діткам з онкологією більше і більше, і процент одужання стане 100.
А враження — я вражена. Ольга Кудіненко, засновниця фонду — людина ідеї. Вона горить і сяє нею, запалює всіх, хто з нею зустрічається. Я думаю, саме в цьому секрет успіху фонду — в силі внутрішнього вогню Ольги і, безумовно, її команди.
— Як Ви вважаєте, важливо говорити про благодійність? Чому?
— Кожен, хто робить благодійні, меценатські чи КСВ вчинки, має розповідати про них, і не для того, щоб похизуватися. Перша причина — для того, щоб подати гарний приклад. Я до «Астерс» працювала в ING Ukraine, одному з найсильніших міжнародних банків (24-те місце у світовому рейтингу банків за версією ADVratings), і там ми вкладали немалі, навіть для ING, гроші у благодійність. Я кілька років переконувала керівництво, що лідери ринку, як ніхто, мають розповідати про свою благодійність, щоб ринок наслідував, теж прагнув робити добро іншим і не шкодував на це коштів.
Друге, і це найважливіше для корпоративних і персональних брендів — благодійність впливає на зростання репутаційного капіталу. Навіть не зважаючи на те, що в Україні гудвіл — все ще досить відносне поняття, цінність репутації в бізнесі все ж зростає.
Із презентацією Вікторії Єсауленко можна ознайомитися за посиланням.