«СТРАТЕГІЯ ЛІДЕРСТВА: ІМІДЖ → БРЕНД → РЕПУТАЦІЯ» Ексклюзивні рецепти від Вікторії Єсауленко

КИЇВ 25 квітня 2019 року. Четвертий тренінг Soft Skills із створення іміджу, бренду та репутації провела Вікторія Єсауленко, маркетинг-директор ЮФ Asters, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, Колумніст Forbes Women Ukraine.

Як будувати бренд, щоб досягти успіху? «Маркетинг ­ управляє світом ­ усвідомлюєте ви це чи ні. Ми купуємо те, що пропонує маркетинг. Ми не повинні бути жертвами маркетингу, а будувати систему – імідж, бренд, репутація», – розпочала пані Вікторія.

Спікер радить почати з чітко поставленої цілі, яка допоможе досягти успіху. Цілі мають бути адекватні, але, на перший погляд, максимально недосяжні. Пам’ятайте, що за кожним успішним бізнесом, стоїть маркетинг. І кожен собі маркетолог.

На тренінгу розібралися в питанні як бути собі маркетологом, адже щоб потрапити до команди успішних людей, треба достойно себе презентувати. Вікторія Єсауленко наголосила на дослідженнях та аналізі: «Придивіться, що роблять конкуренти і проаналізуйте досвід найкращих, ніхто не забороняє ним користуватися».

За рахунок чого працює бренд? «Ваші профілі в соціальних мережах мають відповідати конкретним цілям. Попросіть рідних чи близьких дати вам оцінку. Якщо хочете, щоб вас сприймали як дорогий сегмент, то відповідайте цьому. », –-посміхається тренер. До моменту знайомства не знають наших професіональних якостей, тому зовнішній вигляд зіграє велику роль. Навіть фото в резюме краще використати крупним планом, з обличчям на аудиторію, Щоб стати брендом, спікер радить використовувати чотири позиції: цільова аудиторія, позиціонування, диференціація, комунікація. Серед методів позиціонування називає посмішку, яка налаштовує на позитив, та оточення, ­ розповіла пані Вікторія.

Також бізнес-тренер поділилась ексклюзивним рецептом бренду: спокушайте, будьте унікальними, будьте поза часом та не слідуйте трендам, а створюйте їх! Серед перенасичення ринку продуктами, клієнт прийде до вас, якщо запропонуєте також емоційну перевагу поруч із раціональною.

У свій час Дейл Карнегі зауважив, що 85% успіху – це комунікації, а 15 % – розум та навики. Ця закономірність працює і сьогодні.

«Вправно користуйтесь інструментами маркетингу: серед маркетингових комунікацій використовуйте безкоштовні консультації, статті, завдяки яким люди розуміють вашу експертність, проводьте прес-конференції, форуми, робіть розсилки, особисті зустрічі, навчальні заходи, сервісні обслуговування – нагадуйте про зміни в законодавстві і чим в цей час можете бути корисними, і розмовляйте з клієнтом його ж мовою, не дивіться зверхньо, навчіться слухати, не переходьте межу між дружбою і робочими відносинами. Будуйте комунікацію , щоб перспективні і потенційні клієнти вас почули. Є золоте правило – перш, ніж знайти ще декілька клієнтів, всі інші мають бути повністю задоволені», ­- поділилась досвідом Вікторія Єсауленко.

Завершили тренінг словами подяки, гості отримали сертифікати та привітали спікера оплесками.

До наступних зустрічей, 02 травня 2019 року, разом з Павлом Богданом

У вас є цікава ідея заходу?