«СТРАТЕГІЯ ЛІДЕРСТВА: ІМІДЖ → БРЕНД → РЕПУТАЦІЯ» Ексклюзивні рецепти від Вікторії Єсауленко
КИЇВ – 25 квітня 2019 року. Четвертий тренінг Soft Skills із створення іміджу, бренду та репутації провела Вікторія Єсауленко, маркетинг-директор ЮФ Asters, сертифікований бізнес-тренер, член Спілки журналістів України, Колумніст Forbes Women Ukraine.
Як будувати бренд, щоб досягти успіху? «Маркетинг управляє світом усвідомлюєте ви це чи ні. Ми купуємо те, що пропонує маркетинг. Ми не повинні бути жертвами маркетингу, а будувати систему – імідж, бренд, репутація», – розпочала пані Вікторія.
Спікер радить почати з чітко поставленої цілі, яка допоможе досягти успіху. Цілі мають бути адекватні, але, на перший погляд, максимально недосяжні. Пам’ятайте, що за кожним успішним бізнесом, стоїть маркетинг. І кожен собі маркетолог.
На тренінгу розібралися в питанні як бути собі маркетологом, адже щоб потрапити до команди успішних людей, треба достойно себе презентувати. Вікторія Єсауленко наголосила на дослідженнях та аналізі: «Придивіться, що роблять конкуренти і проаналізуйте досвід найкращих, ніхто не забороняє ним користуватися».
За рахунок чого працює бренд? «Ваші профілі в соціальних мережах мають відповідати конкретним цілям. Попросіть рідних чи близьких дати вам оцінку. Якщо хочете, щоб вас сприймали як дорогий сегмент, то відповідайте цьому. », –-посміхається тренер. До моменту знайомства не знають наших професіональних якостей, тому зовнішній вигляд зіграє велику роль. Навіть фото в резюме краще використати крупним планом, з обличчям на аудиторію, Щоб стати брендом, спікер радить використовувати чотири позиції: цільова аудиторія, позиціонування, диференціація, комунікація. Серед методів позиціонування називає посмішку, яка налаштовує на позитив, та оточення, розповіла пані Вікторія.
Також бізнес-тренер поділилась ексклюзивним рецептом бренду: спокушайте, будьте унікальними, будьте поза часом та не слідуйте трендам, а створюйте їх! Серед перенасичення ринку продуктами, клієнт прийде до вас, якщо запропонуєте також емоційну перевагу поруч із раціональною.
У свій час Дейл Карнегі зауважив, що 85% успіху – це комунікації, а 15 % – розум та навики. Ця закономірність працює і сьогодні.
«Вправно користуйтесь інструментами маркетингу: серед маркетингових комунікацій використовуйте безкоштовні консультації, статті, завдяки яким люди розуміють вашу експертність, проводьте прес-конференції, форуми, робіть розсилки, особисті зустрічі, навчальні заходи, сервісні обслуговування – нагадуйте про зміни в законодавстві і чим в цей час можете бути корисними, і розмовляйте з клієнтом його ж мовою, не дивіться зверхньо, навчіться слухати, не переходьте межу між дружбою і робочими відносинами. Будуйте комунікацію , щоб перспективні і потенційні клієнти вас почули. Є золоте правило – перш, ніж знайти ще декілька клієнтів, всі інші мають бути повністю задоволені», - поділилась досвідом Вікторія Єсауленко.
Завершили тренінг словами подяки, гості отримали сертифікати та привітали спікера оплесками.
До наступних зустрічей, 02 травня 2019 року, разом з Павлом Богданом.