Проведено Spring Media Law School
КИЇВ — 15 березня 2015 року. На базі Національного університету «Києво-Могилянська академія» відбулася Spring Media Law School, яка об’єднала близько 90 учасників та надала їм можливість познайомитися із досвідченими медіа-юристами з провідних юридичних фірм міста Києва.
Першим спікером стала Алла Бронішевська, віце-президент та головний радник комунікаційного холдингу Atlantic Group, яка розповіла про принципи реклами та загальні вимоги до неї, загальні засади й окремі аспекти медіа-права. Лідія Санжаровська-Гурлач, старший юрист ЮК «Правовий Альянс», поділилася з аудиторією особливостями правового регулювання фармацевтичної реклами на телебаченні.
Далі учасникам випала чудова нагода поспілкуватися із Мариною Корнієнко, представницею телеканалу СТБ, яка перетворила свій виступ на жваву бесіду з гостями заходу, розповіла про окремі аспекти медіа-права і запросила усіх охочих до підтримання контакту. З Іларіоном Томаровим, старшим юристом та керівником практики інтелектуальної власності в AstapovLawyers, учасники школи побували в ролі представників ЮФ Spring Media Law Firm та розібрали багато цікавих кейсів.
Другий день заходу розпочався з виступу Діани Проценко, юриста, медіатора, викладача Національного університету «Києво-Могилянська академія». Марія Звягольська, представник Національної ради з питань телебачення і радіомовлення у місті Києві, запропонувала учасникам перспективну тему щодо інформаційного простору, неоднозначності тлумачень самого терміну та проблем, із якими доводиться працювати медіа-юристам на практиці.
Із Назаром Поливкою, старшим юристом практики IT та медіа права АО «Юскутум», учасники обговорили деякі аспекти з галузі авторського права і суміжних прав. Наприкінці школи Тарас Шевченко, член Ради Реанімаційного пакету реформ, зумів довести учасникам, як насправді легко розібратися в останніх змінах до мас-медійного законодавства та практикою його застосування, і завершив захід доволі інформативним виступом.