Спільне засідання Комітету з питань ЗМІ та Комітету з рекламного права АПУ

КИЇВ — 26 жовтня 2011 року. Комітет з питань ЗМІ та Комітет з рекламного права Асоціації правників України за підтримки Науково-дослідницького центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України провели спільне засідання.

Експерти обговорювали практичні питання використання об’єктів інтелектуальної власності у рекламі.

Під час засідання експерти обговорили такі питання:

- правові аспекти реклами алкогольних та тютюнових виробів у мережі Інтернет;

- критерії визначення недобросовісної реклами та механізми визначення розмірів штрафів за порушення законодавства щодо захисту від недобросовісної конкуренції;

- практика Антимонопольного комітету України щодо надання рекомендаційних роз'яснень стосовно відповідності дій суб'єктів господарювання положенням статті 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»;

- правові аспекти реклами лікарських засобів;

- врахування особливостей законодавства про рекламу до торговельних марок у фармацевтичній сфері.

До участі у засіданні у якості експертів були запрошені голова практики антимонопольного та конкурентного права ЮК «Правовий альянс» Оксана Кондратьєва, завідувач лабораторії права промислової власності НДЦ судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України, судовий експерт Юрій Охромєєв, радник ЮК «Правовий альянс» Андрій Горбатенко та інші. Модерувала дискусію голова Комітету з питань ЗМІ, старший юрисконсульт ТОВ «Телерадіокомпанія «Студія «1+1» Ірина Стройко.

У вас є цікава ідея заходу?

Сайт використовує cookies та інші технології для того, щоб ми могли запам’ятовувати Ваші вподобання та дізнаватись, як саме Ви використовуєте наш сайт. Обробка вказаних даних відбувається відповідно до Положення про обробку та захист персональних даних Всеукраїнської громадської організації «Асоціація правників України», з яким можна ознайомитися за посиланням.
Натискаючи «ТАК», Ви надаєте згоду на використання cookies та інших технологій під час відвідування нашого сайту.
ТАК