Soft skills workshop «Стратегія лідерства: Імідж → Бренд → Репутація»
Інформація про подію
What’s up? Продовжити інтенсивний курс із розвитку м'яких навичок вже готова Вікторія Єсауленко!
- маркетинг директор ЮФ «Asters»,
- Найкращий маркетолог юридичного ринку 2017 за версією видавництва «Юридична практика»
- сертифікований бізнес-тренер
- член Спілки журналістів України
- Колумніст Forbes Women Ukraine, «Новий час», MMR
- Автор книг «Жіночі секрети в PR-технологіях» та «Бажаю щастя в особистому житті»
- Спікер TEDx Women, FuckUp Nights Ukraine, WELDI ACC, EBA, Академії консалтингового бізнесу, Вищої школи комунікацій.
FB https://www.facebook.com/victoria.yesaulenko
Вона прокачає вас по таких темах:
Лідери ринку, і персональні, і корпоративні, формуються на основі декількох факторів. Найважливіший і безумовний - професіоналізм. Ми апріорі беремо, що ви - професіонали у своїй справі і розглядаємо інші фактори.
1. Фактор I - це ваш зовнішній імідж. Це фотографія, ваш образ, який ви уявляєте собі і світу.
2. Фактор II - ваш бренд. Це альбом, в якому знаходяться ваші фотографії, ваші образи. Альбом один, фотографій в ньому завжди кілька. До речі, чим менше фотографій - тим міцніше альбом.
3. Фактор II - ваша репутація. Це стіл, на якому лежить альбом, в якому фотографії. Хоч би яким ні красивим і розкішним ваш альбом, якщо впаде стіл - завалиться все. Якщо бренд - це про продукт і про відносини з споживачів, то репутація - це відносини з усіма стейкхолдерами. При професійному підході до просування цих трьох складових, можна стати лідером думок. Актуальність: конкуренція в світі зростає, ринок насичений і іноді навіть перенасичений продуктами. Ваш продукт, що б це не було, - товар або послуга, повинен бути відомий і зрозумілий тим, кому він може бути потрібен. Цілі тренінгу навчиться:
§ Робити продукт відомим серед існуючих на ринку для ваших перспективних клієнтів;
§ Будувати сприйняття вашого продукту клієнтами: визначити унікальність, основні цінності і позиціонування;
§ Розуміти, як задовольнити потреби ваших клієнтів і створювати в них лояльність вашого бренду;
§ Розібратися, що таке репутація, як накопичується репутаційний капітал і зростає goodwill бізнесу;
§ І найголовніше, будувати комунікаційні стратегій, щоб перспективний і потенційний клієнт вас почули.
Ну що готові?
Реєстрація: https://uba.ua/ukr/events/3099/registration/
Місце проведення: м. Київ, вул. Хрещатик, 6, 2-йповерх, офіс 2.
Увага! Для участі у заході попередня реєстрація обов'язкова.
Організатори зберігають за собою право припинити реєстрацію у разі набрання максимально можливої кількості учасників.
Місце проведення: м. Київ, вул. Хрещатик, 6, 2-йповерх, офіс 2.
З усіх питань щодо заходу, а також можливості партнерства звертайтесь, будь ласка, до Секретаріату Асоціації правників України за тел.: (044) 492-88-48 або пишіть на адресу: komitet@uba.ua. Контактна особа– Копиця Марія.
* Є можливість оплата всього курсу за зниженою ціною, для цього оберіть відповідний розділ в реєстрації.
** Також ви можете обрати п'ять тренінгів за зниженою ціною, обравши відповідний розділ в реєстрації та вказавши, які саме на пошту: assistent@uba.ua