Закупівля послуг технічного супроводу заходів АПУ у 2025 році І Конкурс до 18 грудня 2024
Асоціація правників України запрошує компанії, що надають послуги технічного забезпечення, взяти участь у конкурсі на закупівлю послуг технічного супроводу заходів Асоціації правників України у 2025 році.
Дедлайн подачі заявок на участь в конкурсі — 18 грудня 2024 (ПН).
Інформація про дати проведення заходів у 2025 році*:
- 21 лютого - I GR форум
- 14 березня - V Форум жіночого лідерства
- 21 березня - III Форум з аграрного права
- 28 березня - II Форум з антикорупційного права
- 04 квітня - IV Odesa Legal Business Forum
- 11 квітня - VIII Конференція з IT права: #ubaITconf
- 25 квітня – VIII Східноукраїнський форум
- 16 травня - ХIX Форум «Розвиток ринку юридичних послуг»
- 23 травня – XIV Конференція корпоративних юристів (юрисконсультів)
- 12-13 червня - IІ Інвестиційний Форум
- 19-20 червня - Західноукраїнський Форум
- 27 червня - V Конференція з енергетичного права
- 12 вересня - VIII Південноукраїнський форум (м. Одеса)
- 26 вересня - XIV Податковий форум
- 3 жовтня - III Форум з сімейного та спадкового права
- 8 жовтня - Відкриття Року Права
- 17 жовтня - Х Форум з конкурсного права
- 24 жовтня - XVIII Форум з корпоративного права
- 31 жовтня - IP UKRAINE NOW 2025
- 14 листопада - XII Конференція з кримінального права та процесу
- 28 листопада - XIV Судовий форум
- 6 грудня – IV Форум з трудового права
- 19 грудня - KYIV ARBITRATION DAYS: THINK BIG!
*дати проведення є орієнтовними та можуть бути змінені, відповідно до рішень організаційних комітетів заходів, Правління АПУ та безпекової ситуації в країні.
Необхідне технічне обладнання:
Відеообладнання:
- 2 проєктори LCD, 1920x1080 (UWXGA)
- 2 екрани прямої проекції
- 2 відеокамери
- 2 мультимедійні панелі 50", 1920x1080
- Відеопультова
- Комутація
- Організація онлайн-трансляції заходу на канали замовника (Zoom, YouTube, Facebook)
Звукове обладнання:
- 4 звукові колонки, 500W
- 6 мікрофонів на президію (гусаки, висота 50 см)
- 2 радіомікрофони
- Мікшер аудіо цифровий
- Комутація
Інше:
- LED-підсвітка
- Обладнання та 50 навушників для синхронного перекладу (перекладачі працюють через Zoom)
- Відеооператор (трансляція)
- Відеорежисер
- Звукорежисер
- Інженерний супровід
- Доставка, монтаж та демонтаж обладнання
- Монтаж відеозапису події
- Подіум
Банери:
- Виготовлення, доставка, монтаж та демонтаж 2 банерів розмірами: 7000х2500, 4000х2500
Додаткові вимоги:
Вимоги до команди виконавців:
- Не менше 2 досвідчених відеооператорів для трансляції
- Кваліфікований відеорежисер для координації роботи операторів
- Досвідчений звукорежисер для налаштування та контролю звуку
- Інженерна команда для встановлення, налаштування та технічного супроводу обладнання
Вимоги до досвіду:
- Успішний досвід технічного супроводу не менше 10 великих публічних заходів протягом останніх 2 років
- Наявність портфоліо з прикладами реалізованих проєктів та відгуками клієнтів
- Власна матеріально-технічна база для оперативного реагування
Вимоги до заявки:
- Комерційна пропозиція з детальним переліком необхідного обладнання та послуг.
- Інформація про команду виконавців (кваліфікація, досвід, сертифікати).
- Перелік заходів, які компанія супроводжувала раніше, із зазначенням ключових клієнтів.
- Гарантійні зобов'язання та умови обслуговування.
- Тема листа: Заявка на участь у конкурсі на надання послуг технічного супроводу заходів АПУ у 2025 році.
Ваші пропозиції просимо надіслати на такі електронні адреси:
- Тетяна Осауленко – tosaulenko@uba.ua
- Тетяна Фодор – forum@uba.ua
Для додаткової інформації звертайтесь:
+38 (063) 792-30-99 (дзвінки через WhatsApp, Telegram, Viber) або e-mail: tosaulenko@uba.ua. Контактна особа – Тетяна Осауленко.
Довідково:
Всі отримані пропозиції оцінюються за їх технічними характеристиками та бюджетом, відповідно до запитуваних даних. Результати закупівлі надсилаються на погодження Правлінню. Асоціація правників України повідомляє переможців про результати закупівель.