Правління Асоціації правників України визначило місця проведення майбутніх щорічних правничих конференцій

ХАРКІВ – 10 червня 2010 року. У рамках заходів VII Щорічної правничої конференції відбулося засідання Правління Асоціації правників України (АПУ).

Члени Правління обговорили підходи щодо визначення міст, в яких будуть проведені наступні засідання Щорічної правничої конференції АПУ. До уваги бралися критерії привабливості міст, можливостей прийняття конференції та стратегії регіонального розвитку організації. Врешті було вирішено, що у 2012 році планується з конференцією відвідати Чернівці, у 2013 – повернутися до Києва, у 2014 році відвідати Ялту, у 2015 – Дніпропетровськ, а влітку 2016 року зустрітися в Ужгороді або Тернополі. Нагадаємо, що 2011 року VIII Щорічна правнича конференція АПУ пройде в місті Одеса.

Правління затвердило зміни до порядку денного чергового засідання Правничої Асамблеї. Так, найвищий представницький орган управління Асоціацією розглядатиме питання внесення змін до Статуту та Положення про Правління АПУ. Окрім того, керівні органи Асоціації представлять звіт про свою діяльність за рік, що минув.

Член Правління Сергій Тюрін (ЮФ «С.Т. Партнерс») представив зміни до Положення про комітети Асоціації, які направлені на посилення функцій ради комітету - колегіального органу управління. Новою редакцією документу було засновано раду голів комітетів – постійно діючий колегіальний орган, покликаний здійснювати координацію та стратегічне планування діяльності комітетів, узгоджувати їх позиції та спільну діяльність. Окрім того, було визначено, що засідання комітетів мають проходити не менше ніж один раз на два місяці. Також було вирішено заснувати Комітет зі спортивного права АПУ.

За рішенням Правління було внесено зміни до Положення про символіку АПУ та до Положення про Лігу Студентів АПУ.

На завершення засідання було затверджено Сергія Погребного на посаді голови Відділення АПУ в м. Севастополь та Володимира Трохановського – на посаді голови Відділення АПУ у м. Тернопіль.

Do you have an interesting idea for an event?