Хроніки III Legal Brand Forum від Ліги студентів АПУ
КИЇВ — 23 березня 2021 року. III Legal Brand Forum — захід від Ліги студентів Асоціації правників України, на якому всі учасники мали змогу дізнатися про ключові для юриста речі: маркетинг, PR та розвиток особистого бренду. Це захід, який дав можливість прокачати навички, які неможливо отримати в університеті: залучення клієнтів, просування юридичних послуг та мистецтво самопрезентації.
День перший.
III Legal Brand Forum відкрила Ірина Горбунова, маркетолог-стратег, яка спеціалізується в питаннях стратегії створення та просування особистого бренду. Спікерка розповіла про специфіку особистого бренду, поділилась теоретичними й практичними аспектами та покроковим планом його розробки..
Наступний спікер — Денис Овчаров, адвокат, партнер ЮК «Legal House» розкрив тему «Диференціюйся або помри: чому недостатньо бути просто хорошим юристом». Він розповів про свій шлях у професійній сфері: як від юридичного консультанта в маленькому місті він став успішним адвокатом, до якого звертаються з різних куточків України.
День другий розпочала Анастасія Глущенко, засновниця Агенства стратегічного маркетингу Stasy Passion, провела воркшоп «Digital-лопата: інструменти та методи просування юридичних послуг». На прикладі реальних кейсів учасники заходу дізналися, які саме методи та інструменти насправді працюють.
Наступним спікером став Євген Кирбаба, тренер із публічних виступів та ефективної комунікації у сфері бізнесу, який розповів про усі аспекти самопрезентації за 20 секунд, адже саме за цей проміжок часу формується перше враження про людину.
Про взаємодію адвоката та ЗМІ учасники дізналися від Романа Чумака, адвоката, керуючого партнера АО «ЮК «Арес». Він розповів про користь від такої співпраці та помилки, які допускають правники під час інтерв'ю.
Продовжив захід Євген Ріяко, адвокат, керуючий партнер ЮК «Ріяко і партнери». Спікер висвітлив тему «Ціноутворення юридичних послуг», а також розповів, які інструменти ціноутворення слід використовувати, щоб не вийти в мінус.
Про стиль як продовження особистого бренду учасники дізналися від стиліста-дизайнера — Олени Зуб. Експертка розповіла про те, як саме за допомогою одягу презентувати себе, показати свою унікальність та наміри.
Останнім спікером OFFline дня був Мирослав Хмарський, співзасновник і партнер AVITAR, тренер з особистого бренду.
Третій день відкрила Марія Мезенцева, керівниця Постійної делегації у ПАРЄ, заступниця голови Комітету, Голова Підкомітету з питань наближення законодавства України до законодавства ЄС Комітету ВРУ з питань інтеграції України до ЄС. Вона розповіла про можливості українських та міжнародних програм стажування.
Наступний спікер — Афян Артем, один із засновників, керуючий партнер адвокатського об'єднання Juscutum. Він поділився з учасниками безцінним досвідом: як зберегти репутацію юридичної фірми та боротися з інформаційними атаками.