Про головні уроки маркетингу в 2021 році
ЛЬВІВ — 19 лютого 2021 року. За ініціативи Відділення АПУ в Львівській області відбувся вебінар на тему 7 уроків маркетингу в 2021 році.
З вітальними словами та модератором виступила Ірина Павленко, заступниця Голови Відділення АПУ у Львівській області, юристка First Chair Legal, адвокатка.
Про уроки маркетингу розповіла Анастасія Глущенко, юристка, власниця Агентства стратегічного маркетингу Stasy Passion.
Анастасія розпочала доповідь із відповіді на запитання: «Як об’єднати стратегії особистого розвитку зі стратегією просування бренду компанії та продажу послуг?», зауваживши, що детальна стратегія просування компанії побудована саме на синергії зі стратегіями розвитку ключових гравців.
Наступне питання — яку роль в кар'єрі відіграють соцмережі, як налаштувати відкриту комунікацію та знайти самоідентичність. Тут спікерка радить розробити стратегію просування в соцмережах, визначити фокусні мережі з огляду на стратегію, врахувати розвиток персональних сторінок лідерів компанії та знайти баланс між бажанням розповісти про себе, дати цінність публікацій у соцмережах.
Урок №3 відповідав на питання: чим важливе просування проєктів та успішних кейсів.
Експертка радить виділятися серед конкурентів, показати власну експертність на конкретних прикладах, посилити клієнтську лояльність та створити приводи для спільних маркетингових проявів. Не завадить й підготувати інфоприводи для ЗМІ та зовнішніх ресурсів для привернення уваги потенційних клієнтів.
Як створюють спеціалізовані послуги й бізнес-рішення та коли приходить час колаборацій з експертами із суміжних спеціальностей чи дотичних професій?
Тут варто дослідити профільні індустрії і знайти компанії, що розвивають нові продукти, вивчити конкурентів і відмітити послуги, яких немає в інших, визначити наявні спеціалізації своєї компанії, проаналізувати попередні комерційні запити та потреби від клієнтів.
В результаті сформувати мережу потенційних партнерів і дізнатися в партнерів, у яких випадках до них зверталися із запитом на юридичні послуги чи на рекомендацію юррадника.
На завершення з'ясували чи потрібна інтеграція клієнтів у кампанії просування, що таке соціальний капітал та як він впливає на розвиток бізнесу.
Тут Анастасія Глущенко радить розробити стратегію співпросування клієнтів, а саме: спільні статті та коментарі, партнерські заходи, запрошення до профільних асоціацій, просувати успішні проєкти та судові кейси тощо.
Стосовно впливу на розвиток бізнесу, експертка радить розробити стратегію ком’юніті-маркетингу вести регулярний календар заходів і проєктів, до яких можна долучитися. А також, проводити цікаві заходи та проєкти для нетворкінгу.
![]() |
![]() |
![]() |