Промо. Як живе українське агро: екскурсія еко-фермою «Копиця Сіна»

КИЇВ — 16 січня 2020 року. Еко-туризм – тренд, який з’явився відносно нещодавно. Тим не менш він вже увійшов до ТОП-10 ключових вже нового 2020 року.

Взяти участь у такому заході матимуть змогу учасники І міжнародної конференції з аграрного права  в її межах відбудеться екскурсія* еко-фермою «Копиця Сіна».

У минулому фермери гналися за різноманітними нововведеннями та штучними лабораторними добривами  тепер все більшій кількості господарств притаманні принципи традиційного, сільського. Це не дивно, — флора та фауна повинні перебувати в природних умовах із відповідною якістю харчування та догляду, адже тільки так можна отримати смачні, якісні та безпечні продукти.

Такі ферми з гордістю приєднують до своєї назви приставку «еко». На екологічних господарствах заборонено використання пестицидів, гербіцидів, хімічних добрив і різноманітних синтетичних добавок. У кожної еко-ферми є своя родзинка, та у «Копиці Сіна» їх безліч.

«Копиця сіна» — це особливе підприємство, де не просто виробляють та продають продукцію. «Центр еко-туризму недалеко від столиці», — так локацію називають її власники.

Півтори тисячі гектарів поблизу Києва, 187 км, у селі Пархімово, Чернігівської області отримали свою назву у 2015 році, додавши хвилю потужності вітчизняному екологічному фермерству.

Власник еко-ферми Анатолій Копиця розповідає, що до створення господарства його підштовхнуло хобі, яке, фактично переросло у справу життя:

«Майже все своє життя я займаюся бізнесом, тож коли почав шукати варіанти для нових проектів, вирішив, що це має бути те, що буде до серця і для задоволення. Я виріс в селі і земля завжди була тим, що надавало сили та натхнення».

Контактний зоопарк нараховує найрізноманітніший набір тварин: вівці, корови, коні, олені, свині, кози, барани та навіть коти. При цьому власники господарства використовують виключно натуральний корм, принципово ігноруючи стимулятори росту.  

Ще один тренд, який втілює еко-ферма, на цей раз, ринку гастрономії – «person to person». Купівля продуктів – це не лише фінансовий процес, але й комунікаційний: ви на власні очі бачите, хто виготовив продукти, які лежать у вашому кошику. Це безумовно безцінна інвестиція в розвиток вітчизняного виробництва. Для багатьох експертів цінність фермерського продукту саме в цьому соціальному і культурологічному аспекті.

«Наше фермерське господарство вже існує більше 5-ти років і весь цей час ми вирощуємо зернові, ягоду та тримаємо тварин в нашому так званому «контактному зоопарку». Тварин в нас не багато, але для себе та для роздрібного продажу вистачає. Кожен, хто відвідує нашу ферму може купити свіжу баранину, свинину, бринзу, панір, творог, молоко: козяче або коров’яче. А влітку можна приїхати та назбирати полуниці, смородини, ожини та лохини відразу з грядки».

У свою чергу про те, чи можна назвати фермерство високоприбутковим напрямом агробізнесу, Анатолій відповідає:

«Безумовно, бізнес в сільському господарстві дає гарний заробіток, але виключно за умови, якщо ти робиш все високопрофесійно, адже одна найменша помилка може коштувати мільйони збитків».

*Під час екскурсії учасники матимуть змогу особисто поспілкуватися з власниками екологічної ферми, побачити сільське господарство на власні очі, поїздити на агротехніці, прогулятися полями, лісом та відвідати контактний зоопарк. Шестигодинна екскурсія триватиме у неділю 17 травня з 11:00 до 17:00. Щодо участі в екскурсії звертатися можна до Марії Копиці за тел. +380 (44) 492-88-48 або пишіть на адресу: komitet@uba.ua або Тетяни Осауленко за тел. +380 (44) 492-88-48, або на адресу: conference@uba.ua

Do you have an interesting idea for an event?