Опитування: як покращити сервіс у Верховному Суді?
КИЇВ — 23 січня 2018 року. З метою покращення доступу до правосуддя та налагодження більш ефективної роботи зі зверненнями робоча група Верховного Суду розробила опитувальник для юристів, які мають досвід звернень до Верховного Суду та бажають висловити свої зауваження т пропозиції.
Серед питань, на які пропонується дати відповідь — робота фронт-офісу (тобто будь-якого відкритого для вільного доступу приміщення), зручність користування сайтом та інформативність Фейсбук-сторінки, зручність чату та ефективність роботи контакт-центру.
Колеги, якщо у вас є можливість приділити кілька хвилин своєї уваги і відповісти на кілька питань, запропонованих у опитувальнику, ви зробите свій внесок у підвищення якості обслуговування та забезпечення зручного доступу до інформації від Верховного Суду.
Опитувальник ви знайдете за посиланням:
https://goo.gl/forms/Y6Bwq6ZwtqHrSV512
Опитування триватиме до до 09:00 26 січня 2018 (п’ятниця).
Долучайтеся до покращення роботи нового Верховного Суду!