Про лайфхак для ефективного розвитку бізнесу від BD-директора Asters

2020-07-30

КИЇВ — 30 липня 2020 року. Наразі умови для ведення комерційної діяльності змінюються з неймовірною швидкістю. Паралельно змінюється й динаміка реформації навколишнього середовища для бізнесу — це і про трансформацію запитів споживачів, і про посилення конкурентного середовища, і глобалізацію світової економіки.

Такі зміни суттєво сприяють сталому зростанню цінності стратегічних рішень для ефективності розвитку бізнесу. Відтак, сьогодні значна кількість підприємств уже усвідомлює нагальну потребу запровадження посади директора з розвитку бізнесу. І це ключовий лайфхак для ефективності цього процесу.

Саме про роль такого фахівця для підприємства, його функції та головні завдання розповів Олексій Урос, BD-директор Asters, разом із модераторкою обговорення Альоною Онищенко, директоркою відділу маркетингу та розвитку Sayenko Kharenko.

Чи варто боятися BD-директора та навіщо він потрібен?

Спікер підкреслив: боятися точно не варто, адже головна мета BD-директора — вивести компанію на якісно новий рівень.

Менеджер із розвитку бізнесу, перш за все, допомагає швидко виконати пласт роботи, який правникам зазвичай виконувати некомфортно:

«Зокрема, це про безліч дзвінків, ефективну за кількістю отриманих знайомств і зв’язків участь у конференціях. Кількість комунікацій має бути максимальною та миттєво налагодженою на користь бізнесу. І це — одне із моїх завдань», — підкреслив спікер.

Нотатка про «внутрішню кухню» Sayenko Kharenko

Альона Онищенко розповіла про власний кейс у Sayenko Kharenko. З огляду на потреби ринку, що невпинно зростають, на початку року фірма розділила напрями маркетингу та розвитку бізнесу на дві окремі гілки. Ідея, за словами модераторки, назріла доволі давно, проте пошуки кандидата C-level рівня з відповідним досвідом зайняли деякий час, та врешті-решт SK знайшли власного BD-директора: «Це наступний етап розвитку, до якого ми вже давно були готові».

Щодо конкретних посадових обов’язків (job description) BD-директора вона зауважила: прописати універсальний вичерпний перелік вкрай важко, бо вони суттєво відрізняються з огляду на: рівень розвитку компанії, напрям її діяльності та поточні потреби.

«Ми шукали досвідченого фахівця, який очолив би цей стратегічно важливий напрям роботи. Він формує стратегію розвитку, розробляє алгоритми роботи, внутрішню інфраструктуру та процеси — аж до рівня ІТ-технологій», — розповіла пані Онищенко.

До завдань BD-директора, зокрема, входить:

1. Побудова якісної, системної роботи з постійними та потенційними клієнтами. Наявність такого фахівця дозволить правникам спокійно виконувати власну роботу, не відволікаючись на зайву комунікацію з клієнтами. Пан Урос підкреслив: важливо чітко розмежувати компетенції BD-менеджера (комерційні питання) та партнера (юридичні питання). Так, у комунікації з клієнтом перший готує сприятливе підґрунтя — лише тоді до гри вступає правник, вже з практичними нюансами. Після цього завдання BD — закріпити процес і переконатися, що жодне з нагальних питань не було упущене.

2. Побудова стратегії зовнішнього розвитку компанії — партнерство (зокрема, міжнародне), відкриття нових філіалів тощо.

3. Формування та контроль за політикою продажу послуг.

«Важливо створити єдиний організм, де всі складові в єдиній, гармонійній роботі будуть приносити нові проєкти та максимальний результат. При такій роботі її перебігом задоволені всі — і співробітники, і керівництво, і клієнти. Роль BD-директора тут — ледь не ключова», — підкреслив Олексій Урос.

Якщо ви бажаєте переглянути повний запис вебінару, звертайтеся до координаторки комітетів і секцій Катерини Пищик за адресою електронної пошти events@uba.ua чи номером телефону +380 (96) 742 71 07.

Підписуйтеся на наші сторінки у мережах Facebook, Youtube, Instagram, LinkedIn, а також Телеграм-канал АПУ та слідкуйте за оновленнями на нашому сайті. Про всі оновлення ми повідомляємо в режимі реального часу.

НАГАДАТИ ПАРОЛЬ