SOFT SKILLS WORKSHOP фінішував: про що цей проект та що буде далі

2019-07-02

КИЇВ - 02 липня 2019 року. Сучасний бізнес і жорстка конкурентна боротьба на юридичному ринку диктують юристам свої правила. Від них очікують не тільки знання законодавства, але і вміння вибудовувати ефективну комунікацію, управляти проектами та командами, власним часом та емоціями, навичок публічного виступу та переконливої аргументації, мотивування та вміння вести за собою.

Всі ці навички називають англомовним «Soft Skills» - їх розвиток актуальний для правників всієї світової спільноти.

В АПУ юристи – члени однієї команди, які разом удосконалюють юридичну професію. Тож задля реалізації цього проекту була зібрана команда з бізнес-коучів та експертів, щоб прокачати навички учасників за допомогою синергії юриспруденції та психології.

Ми поспілкувалися з координатором проекту, Марією Копицею, яка розповіла нам про те, як він створювався, чому це важливо  та чого очікувати далі.

- Як виникла ідея і в чому основна фішка проекту?

- Не секрет, що для кар’єрного росту юриста розвиток soft skills відіграє важливу, якщо не головну роль. АПУ завжди була ресурсом експертної правничої думки, але виникла потреба у тренінгах з особистого розвитку. Ми постійно тримаємо тісний контакт з нашими членами, тому намагаємось бути актуальними для них.

- На кого був розрахований проект?

- Цей курс був створений як для юристів так і для будь-кого, хто зацікавлений в прогресивному розвитку.

- Хто викладав? Чому та як були обрані саме ці люди?

- Спочатку ми обрали десять найважливіших тем: networking, самопрезентація, взаємодія зі ЗМІ, створення власної репутації, ефективні переговори, розвиток критичного мислення тощо. Цікаво, що жоден з тренерів не є юристом, але деякі з них працюють в юридичних компаніях. Обирати довго не довелося, адже ми запросили найкращих зі своєї сфери. Я, наприклад, не знаю, хто краще за Наталію Адаменко може навчити діловому етикету та правилам першого враження.

- Що особисто Вам надало застосування soft skills?

- Особисто для мене пріорітетним є розвиток критичного мислення, тренінг з його розвитку відбувся останнім. Ця універсальна навичка є певним фільтром між тобою та інформацією навколо, який надає змогу «читати між рядків». Коли я навчалась в США, окремо нам викладали курс критичного мислення, що вважався більш важливим навіть за макроекономіку, адже виділяли на нього більше годин.

- Чи плануєте проекти в майбутньому? Hard skills? Чого очікувати?

- АПУ є і завжди буде ресурсом «хард скілів». 

Ми успішно завершили перший курс тренінгів та готові рухатись далі! Фідбек від учасників надав розуміння нагальних потреб юристів. SOFT SKILLS WORKSHOP буде продовжуватися. Наразі ми вже ведемо перемовини з кращими коучами України з щастя, робочої етики, teem building та time management. Можливо будемо продовжувати тренінг з критичного мислення.

В новому сезоні SOFT SKILLS очікуйте на нові обличчя та драйвові тренінги, що заряджають та дають поштовх до нового! Тож до зустрічі!

Отже, ТОП-10 soft skills, які прокачували на першому етапі проекту:

Етикет

Про правила ділового етикету, та правильного їх застосування за будь-яких умов розповіла експерт з етикету та дипломатичному протоколу, професійна бізнес тренерка, Президент E>queBe School, Посол Миру Міжнародної федерації світу, Наталія Адаменко:

«Правила поведінки – це правила гри під назвою «життя». Перемагає той, хто краще знає правила. В свою чергу, етикет – це не кодекс норм і правил, це внутрішній стан. Навіть коли ви знаходитесь наодинці із собою, потрібно поводитися так, ніби за вами хтось спостерігає».

Нетворкінг

Ірина Химчак, провідна маркетолог, співзасновниця комунікаційної та маркетингової групи BeCentriс, радниця з питань комунікацій Асоціації правників України, розповіла правила нетворкінгу та в чому його нагальна потреба:

«Контакти самі до вас не прийдуть, навіть якщо цим займається секретар, маркетолог чи піар-менеджер. Це потрібно вам, а не комусь іншому! Як у рекламі: чим ширше запит — тим більше грошей».

Емоційний інтелект та стресостікість

Знаходити шляхи виходу зі стресових ситуацій навчила Ольга Назарук, психолог і сертифікована бізнес-тренерка:

«Інколи ми не можемо керувати певними життєвими обставинами, а щоб змінити їх, потрібно змінити своє сприйняття ситуації та ставлення неї».

Юрист vs Медіа – правила поведінки

Про правила виживання юриста у медіаджунглях розповів Володимир Бойко, голова департаменту комунікацій ARIO LAW FIRM, журналіст, телеведучий:

«Є практика, коли замість партнера матеріали пише персонал, тому бережіться звинувачень у плагіаті. Це має бути ваш особистий продукт. Якщо небажаний інцидент у фірмі стали відомими суспільству - обов’язково повідомте позицію компанії».

Мистецтво публічного виступу

Павло Богдан, бізнес-тренер, заслужений журналіст України, старший викладач Київського Національного університету театру, кіно і телебачення ім. І.К.Карпенка- Карого, прокачав вміння проводити справді ефективні переговори:

«Навіть великий за обсягом текст чи промову можна виголосити лише за кількома ключовими словами. Головне, правильно їх визначити і розташувати у логічній послідовності. Маючи таку своєрідну дорожню карту, можна сміливо звертатися до будь-якої аудиторії».

Self-branding

Стратегіям лідерства та правилам побудови іміджу, бренду та репутації навчила Вікторія Єсауленко, маркетинг-директорка ЮФ Asters, сертифікована бізнес-тренерка, член Спілки журналістів України, Колумніст Forbes Women Ukraine:

«Ви повинні відрізнятися, і відрізнятися настільки, щоб ваше візуальне та звукове оформлення, оточення та наповнення – створили платформу бренду, і в кожній точці дотику з цільовою аудиторією, створювався і підтримувався непотворний, властивий лише вам, образ».

Гнучкість та адаптивність

Сертифікований коуч-консультант, автор і ведуча розвиваючих онлайн програм, Лідія Гудир-Порицька про тренінг «WORK&LIFEBALANCE»

«Моєю метою було надання людям безпосереднього тілесного досвіду проживання певних станів, емоцій та бажань задля глибокого усвідомлення та поєднання зі своїми цінностями. Для когось було важливо усвідомити, що вони обрали правильний шлях розвитку»

Детекція брехні

Надав інструменти діагностування обману та навчив практичному застосуванню алгоритмів визначення брехні Валерій Кіпішінов, поліграфолог, експерт:

«Спочатку ви маєте зрозуміти поведінкову константу співрозмовника, після чого виявляйте відхилення від цієї константи! Найнадійніший спосіб виявлення обману — одночасний аналіз мови тіла, змісту мови, якості голосу та різних мікросигналів».

Особистісні якості vs Кар’єра

Юлія Патій, CEO AO AVERLEX, розкрила секрети досягнення кар’єрного успіху у синтезі з безперервним особистим розвитком та розповіла про успішний менеджмент у юридичній професії:

«Чітке уявлення свого завдання, мрії та мети допоможе вам стати одним із найуспішніших людей у світі. Для того щоб увійти в 1%, все, що вам потрібно — записати у свій список щоденних справ окремі конкретні дії, які допоможуть досягти своєї мети».

Критичне мислення

Про те, як розвивати одну з найзатребуваніших у 2020 році компетенцій, розповіла Олена Пометун, професорка, дослідниця, авторка книжок з питань розвитку критичного мислення, тренерка міжнародних освітніх програм:

«Наше мислення є асоціативним: з психологічного погляду міцнішими та осмисленішими є ті знання, які ми отримуємо в контексті вже відомого, засвоєного. І навпаки: інформація швидко втрачається, якщо її запропонувати без контексту або без зв’язку з уже наявними знаннями».

Далі буде, тож слідкуйте за нашими анонсами!

НАГАДАТИ ПАРОЛЬ