Знання нетворкінгу — запорука успішного бізнесу

2019-04-11

КИЇВ — 11 квітня 2019 року. Другий тренінг на тему нетворкінгу, в межах інтенсивного курсу із розвитку навичок Soft Skills, провела Ірина Химчак, співзасновниця комунікаційної та маркетингової групи BeCentri, радник з питань комунікацій Асоціації правників України, яка має більше 15 років досвіду у сферах маркетингу, розвитку бізнесу і комунікацій серед топ-10 незалежних PR експертів України, три роки поспіль очолювала рейтинг менеджерів з розвитку бізнесу в юридичній сфері. Завдяки такому досвіду спікера і вмінню тримати аудиторію учасникам вдалося розібратися, як повинен працювати нетворкінг.

У бізнесі триває постійна боротьба, і однією з ланок першості є контакти, що переростають у зв’язки. Більшість із нас володіє своєю базою контактів, та чи знає, як її ефективно наповнювати і використовувати? Пані Ірина радить зберігати інформацію в Excel файлі, а ще краще — перейти на CRM. «Контакти самі до вас не прийдуть, навіть якщо цим займається секретар, маркетолог чи піар-менеджер. Це потрібно вам, а не комусь іншому!» — наголошує Ірина Химчак.

За яким принципом обирають юридичну фірму? Краще написати: «Ми команда адвокатів» — тут є підтекст про багатогранний досвід. «Як у рекламі: чим ширше запит — тим більше грошей, — переконує спікер. — Пам’ятайте, що участь у заході — це можливість виступити і зарекомендувати себе».

Спонсорство — це один із способів отримати базу контактів, а модераторство на заході допоможе розвиватися. І пам’ятайте, що володіти тематикою і навіть більше  це запорука успіху. Також можна самостійно ініціювати захід. Щодо міжнародного нетворкінгу — якщо з вами уже почали налагоджувати відносини, то не розповідайте вигаданих історій, адже іноземні компанії дуже розумні і все знають про ваш ребрендинг тощо. Зустріч в Україні плануйте за 2 дні, а за кордоном — за один тиждень. І пам’ятайте про життя контактів після нетворкінгу. Шанси знижуються до нуля, якщо їх не використовувати. «Тобі треба — ти і роби», — ділиться пані Ірина власним слоганом.

Нагадуємо, що 18 квітня відбудеться третій тренінг SOFT SKILLS WORKSHOPS, на якому  тележурналіст Володимир Бойко розповість про «виживання» юристів у медіаджунглях.

НАГАДАТИ ПАРОЛЬ