Етичні стандарти: примарність чи реальність?

2016-05-17

КИЇВ – 17 травня 2016 року. Асоціація правників України (АПУ) провела круглий стіл з метою обговорення етичних стандартів на юридичному ринку країни.

На обговорення були винесені питання взаємодії представників юридичного ринку з клієнтами, проблеми конфлікту інтересів, якість та оплата послуг, критерії етичності поведінки консультантів та клієнтів та відповідальність за таку поведінку.

Модератором зустрічі виступила Ірина Нікітіна, консультант з питань стратегії та розвитку. «Етика, за всієї тонкості цього питання, не є сталою величиною. Етичні стандарти змінюються, тому було б добре зрозуміти, де ми можемо обговорювати ці зміни», - зазначила вона.

З погляду юрисконсульта питання етичних стандартів та проблеми роботи із зовнішніми консультантами представила Альона Галкіна, керівник юридичного департаменту, Комплайєнс офіцер Компанії «Байєр». Свій погляд представив й Ілля Костін, партнер ЮК «Правовий Альянс», який зауважив на тому, що етичні проблеми впливають на бізнес не лише локально, але й мають глобальні наслідки для ринку.

«Питання етики – це вже питання ціни бізнесу», - зазначила Амінат Сулейманова, керуючий партнер AGA Partners. З цим погодився й Маркіян Ключковський, партнер ЮБ «Єгоров, Пугінскій Афанасьєв і партнери» в Україні: «На Заході мати погану репутацію – дорого, а у нас навпаки – дорого мати гарну репутацію».

Олексій Мінін, партнер WTS Consulting, радив діяти системно та прагматично, щоб вивести питання етики на порядок денний юридичної спільноти, а Андрій Стельмащук, член Правління АПУ, керуючий партнер ЮФ «Василь Кісіль і Партнери», наголошував на тому, що найперше треба почати з себе і слідувати заповідям, які є універсальними для всіх сфер життя.  

Долучившись до спілкування через Skype–зв'язок, Ірина Тимчишин, партнер Chadbourne & Parke (London), порадила колегам використовувати досвід англійський колег та знайомитися з практикою  застосування етичних правил Law Society of England and Wales.

НАГАДАТИ ПАРОЛЬ