Шановні колеги!
Вітаємо Вас на сторінці Комплаєнс клубу Асоціації правників України! Тема об'єднання спільноту юристів, практикуючих у сфері комплаєнса, створення майданчику для обміну знаннями, досвідом і кращими практиками в сфері комплаєнсу і етичного ведення бізнесу зможе повною мірою розкрити потенціал АПУ, що, в свою чергу, матиме величезний позитивний вплив не тільки на юридичну спільноту, а й на загальнодержавні процеси.
Основними цілями діяльності клубу було визначено: сприяння удосконаленню національного законодавства, що регулює окремі аспекти сфери комплаенса (В тч захист ПД, захист прав уповноважених та інформаторів, sustainable ведення бізнесу, ділова етика і тд.); сприяння підвищенню доброчесності та етичності ведення бізнесу.
І лише завдяки спільним зусиллям різних підрозділів та спеціалістів АПУ можна буде спробувати досягнути поставлених цілей, що, наразі, ми і намагаємося зробити. Тож запрошуємо до нашого клубу!
Мета діяльності підрозділу:
- Об'єднати спільноту юристів, практикуючих у сфері комплаєнса, створити майданчик для обміну знаннями, досвідом і кращими практиками в сфері комплаєнсу і етичного ведення бізнесу.
- Сприяти удосконаленню національного законодавства, що регулює окремі аспекти сфери комплаенса (В т.ч. захист ПД, захист прав уповноважених та інформаторів, sustainable ведення бізнесу, ділова етика і тд.).
- Сприяти підвищенню доброчесності та етичності ведення бізнесу.
Загальне бачення функцій підрозділу:
- Освітня роз'яснювальна робота. Проведення засідань із залученням експертів і практиків з метою підвищення обізнаності членів АПУ в сфері комплаєнса.
- Координація підрозділів АПУ. Здійснення спільних ініціатив у сфері комплаенса
- Аналіз нормативних актів, що регулюють окремі аспекти сфери комплаєнса. Надання рекомендацій щодо їх удосконалення, формування позицій (підготовка проектів звернень, листів і т.д.) АПУ з приводу окремих питань, що стосуються сфери комплаєнса.
- Взаємодія з іншими громадськими організаціями у сфері комплаєнса.
- Взаємодія з державними органами в сфері комплаєнса.
- Популяризація етичного ведення бізнесу.
Координатор Комплаєнс-клубу:
Ірина Ніколаєвська, радник, голова комплаєнс-практики, Kinstellar