Комплаєнс клуб АПУ

Шановні колеги!

Вітаємо Вас на сторінці Комплаєнс клубу Асоціації правників України! Тема об'єднання спільноту юристів, практикуючих у сфері комплаєнса, створення майданчику для обміну знаннями, досвідом і кращими практиками в сфері комплаєнсу і етичного ведення бізнесу  зможе повною мірою розкрити потенціал АПУ, що, в свою чергу, матиме величезний позитивний вплив не тільки на юридичну спільноту, а й на загальнодержавні процеси.

Основними цілями діяльності клубу було визначено: сприяння удосконаленню національного законодавства, що регулює окремі аспекти сфери комплаенса (В тч захист ПД, захист прав уповноважених та інформаторів, sustainable ведення бізнесу, ділова етика і тд.); сприяння підвищенню доброчесності та етичності ведення бізнесу.

І лише завдяки спільним зусиллям різних підрозділів та спеціалістів АПУ можна буде спробувати досягнути поставлених цілей, що, наразі, ми і намагаємося зробити. Тож запрошуємо до нашого клубу!

Мета діяльності підрозділу:

  1.  Об'єднати спільноту юристів, практикуючих у сфері комплаєнса, створити майданчик для обміну знаннями, досвідом і кращими практиками в сфері комплаєнсу і етичного ведення бізнесу.
  2. Сприяти удосконаленню національного законодавства, що регулює окремі аспекти сфери комплаенса (В т.ч. захист ПД, захист прав уповноважених та інформаторів, sustainable ведення бізнесу, ділова етика і тд.).
  3. Сприяти підвищенню доброчесності та етичності ведення бізнесу.

Загальне бачення функцій підрозділу:

  1. Освітня роз'яснювальна робота. Проведення засідань із залученням експертів і практиків з метою підвищення обізнаності членів АПУ в сфері комплаєнса.
  2. Координація підрозділів АПУ. Здійснення спільних ініціатив у сфері комплаенса
  3. Аналіз нормативних актів, що регулюють окремі аспекти сфери комплаєнса. Надання рекомендацій щодо їх удосконалення, формування позицій (підготовка проектів звернень, листів і т.д.) АПУ з приводу окремих питань, що стосуються сфери комплаєнса.
  4. Взаємодія з іншими громадськими організаціями у сфері комплаєнса.
  5. Взаємодія з державними органами в сфері комплаєнса.
  6. Популяризація етичного ведення бізнесу.

Координатор Комплаєнс-клубу:

Ірина Ніколаєвська, радник, голова комплаєнс-практики, Kinstellar

НАГАДАТИ ПАРОЛЬ