Кандидат в члени Правління АПУ
Сергій Гришко
Партнер Redcliffe Partners, арбітр МКАС при ТПП України
БІОГРАФІЯ
Народився у м. Харкові. У 2003 році закінчив Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого. У 2007 році отримав ступінь магістра права Лондонського університету королеви Марії у галузі міжнародного і порівняльного вирішення спорів. У 2008-2015 роках координував практику вирішення спорів у київському офісі міжнародної юридичної фірми CMS Cameron McKenna. З грудня 2015 року - партнер, керівник практики вирішення спорів Redcliffe Partners. Сергій представляв інтереси клієнтів у міжнародних інституційних арбітражах і в арбітражах ad hoc як в Україні, так і за кордоном за регламентами: (ICACU, LCIA, LMAA, SCC, ICC, UNCITRAL і ICSID). Він також регулярно представляє інтереси клієнтів у судах всіх рівнів у корпоративних, адміністративних, комерційних спорах і спорах, що стосуються інтелектуальної власності. Cергій входить до Рекомендаційного списку арбітрів Міжнародного комерційного арбітражного суду при Торгово-промисловій палаті України. Він включений до складу арбітражних груп у рамках процедури врегулювання торговельних спорів, передбаченої Угодою про асоціацію між Україною, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами. Окрім цього, Сергій входить до складу арбітрів у процедурі фінансової реструктуризації відповідно до нового Закону України «Про фінансову реструктуризацію». Рекомендований в Україні професійними дослідженнями Chambers Global, Chambers Europe, Who’s Who Legal.
ПЕРЕДВИБОРЧА ПРОГРАМА
Бачення
Асоціація правників України – провідна професійна організація, що об’єднує представників усіх складових правничої професії, у тому числі юридичного бізнесу, на основі спільних цінностей, з метою:
- запровадження нової культури користування юридичними послугами та єдиних стандартів правничої етики;
- захисту незалежності адвокатів, прокурорів, суддів та нотаріусів, сприяння розвитку адвокатського, прокурорського, суддівського та нотаріального самоврядування;
- впливу на формування державної політики та законотворчий процес на основі аналізу практики правозастосування, адвокації демократичних реформ;
- вироблення та дотримання правил доброчесної поведінки на ринку надання юридичних послуг, сприяння врегулюванню спорів між учасниками ринку;
- реформування вищої юридичної освіти на основі принципу верховенства права та методологічній основі західних юридичних шкіл.
Цінності
- Професіоналізм та етичність правника, нова правова культура
- Верховенство права і справедливе правосуддя
- Прозорість та інклюзивність процесів формування державної політики та законотворчості
- Доброчесність юридичного бізнесу та добросовісна конкуренція учасників ринку надання юридичних послуг
- Відкритість організації для всіх правників, її незалежність від держави, політичних та приватних інтересів, демократизм в управлінні
Проблеми, що потребують розв’язання
- Надмірна централізація та ризики “ручного управління”
- Афілійованість з державною владою у публічному сприйнятті
- Брак аналітичної спроможності та якісного власного контенту
- Недостатнє організаційне, аналітичне та комунікаційне забезпечення роботи комітетів та регіональних відділень
- Слабкі комунікаційна стратегія та присутність у медіа-просторі
- Відсутність механізмів запобігання конфлікту інтересів членів органів управління та ризик зловживання ресурсами організації на користь приватних інтересів
- Незбалансованість рівня та можливостей представництва інтересів членів та партнерів організації
- Перевантаженість секретаріату організацією надмірної кількості заходів недостатнього рівня якості
- Поступова комерціалізація діяльності організації замість посилення суспільно-політичного впливу і захисту професії
Шляхи реалізації бачення та розв’язання проблем
- Запровадження збалансованої політики у відносинах з органами державної влади, органами адвокатського, прокурорського, суддівського та нотаріального самоврядування на основі відповідності цінностям організації
- Запровадження прямих виборів органів управління, децентралізація, надання більше повноважень комітетам та регіональним відділенням
- Зміна принципів партнерства, зокрема, принципу залучення партнерських внесків з принципу “pay to play” (фактичне фінансування місць у правлінні та заходів) на “pay to win” (фінансування цілей організації)
- Підвищення прозорості і підзвітності діяльності президента та віце-президента, зокрема, запровадження завчасного публічного декларування мети та порядку денного будь-яких зустрічей з посадовими особами органів державної влади, суддями, прокурорами, а також публічного звітування про результати таких зустрічей
- Радикальне скорочення кількості заходів та підвищення якості тих, які будуть проводитися
- Ліквідація так званого “Event House” у складі секретаріату та утворення замість нього аналітичного центру
- Переорієнтування роботи секретаріату на пріоритетну підтримку діяльності комітетів та регіональних відділень
- Запровадження ефективної CRM-системи для роботи з членами та партнерами